Második negyedéves összegző - félévzárás

by - július 05, 2023


Sziasztok!

Kedves olvasók, elérkeztünk az év első feléhez. Nem szeretnék most túlságosan nagy volumenű félévzárásokba kezdeni, az előző negyedéves összegzőmhöz hasonlóan az #egymondatbankönyvekről rovatot fogom segítségül hívni. De előtte mindenképp szerettem volna kitölteni egy félévzáró BookTaget, amire többen is kihívtatok molyon, ezt ezúton is köszönöm, és most igyekszem megválaszolni minden szempontot. Továbbá, a nagysikerű, már-már lassan hagyománnyá váló műfaj szerinti zárás sem maradhat el. 

Kezdjük!

- A legjobb idei olvasmányod: 
Ez a pont mindig a legnehezebb számomra, mert jó könyvmoly módjára nehezen tudok egyet kiemelni. De mindig fejlődöm, ezúttal hónapkedvenceket választottam, melyeket itt láthattok: 



Továbbá két kedvenc: 
Ann Voskamp : Útkészítő
Jenna Ortega : Szív és lélek tükröződése

- A legjobb folytatás, amit idén olvastál: nem kérdés: Diana Hunt: Őrületben 2. 

- Friss megjelenés, amit nem olvastál még, de szeretnél: 
Sarah Adams : Gyakorlat teszi a mestert 


- Legjobban várt friss megjelenés az év második felére: 
Christina Lauren : Az ​igazszerelem-kísérlet (Kíváncsi vagyok hozza az első rész színvonalát és fogom e annyira szeretni, mint a Lelkitárs-egyenletet. 

- Legnagyobb csalódás: 
Valérie Perrin Másodvirágzás :-( 

- Legnagyobb meglepetés: 
Csakis Jenna Ortega könyvét tudom ide hozni, engem nagyon, de nagyon meglepett. 
Szív és lélek türöződése

- Kedvenc új szerző: 
Sarah Adams
Barna Berni

- Új fikciós szerelmek:
Ezen elgondolkodtam mit jelent, de lehet csak fáradt vagyok ! :D Nem szoktam ennyire rajongani könyves szereplőkért, de azért na, Noah Walker, az Noah Walker ... Elsőnek ugrott be a neve, ez jelenthet valamit . A regény, amelyben szereplő.

- Legújabb kedvenc karakter:
Dia kötetéből kvázi mindenki. Őrült egy történet, agyam eldobom ... Ide katt.

- Egy könyv amin sírtál: 
Ann Voskamp: Útkészítő

- Egy könyv, ami boldoggá tett: 
Hidasi Judit sorozatától mindig jó kedvem lesz. Újrakezdők

- Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttál : 
Szerintem az egyetlen is: Az ember, akit Ovénak hívnak. Nagyon tetszett! 

- Kedvenc videó amit idén csináltál / kedvenc kritika  (ezt a szót nem szeretem, úgyhogy ajánlónál maradjunk) , amit írtál : 
Mindegyiket nagyon szerettem írni. Nem győzöm hangsúlyozni, milyen egy feltöltő tevékenység is az olvasás, és maga a blogolás is. Szívből jövő. 
De azért megint azt mondom : Diana Hunt, Őrület határán . Imádtam írni, előolvasni, olvasni , mindent! Egyszerre volt a legnehezebb és legkönnyebb ajánlók egyike. 

- Legszebb könyv amit idén vásároltál: 
Idén túllépte a magánkönyvtáram az 1000 kötetet, ami már hivatalosan is könyvtárnak számít (elvileg). Az olvasottsága viszont "csak" 48%, így ezen szeretnék tornázni kicsit idén, épp emiatt kevés könyvet vásároltam. Egyet viszont választanom kell, ezért legyen Colleen Hoover élfestett kötetei (Verity, November 9, It ends with us, Minden tökéletesed) .  
Nekem a legszebb látvány 


- Melyik könyveket szeretnéd elolvasni még az év végéig: ezzel érkezem egy következő posztban, de röviden: sok - sok könyves tervem van a nyárra. Igyekszem minél többet olvasni, pihenni és kikapcsolódni ezáltal.

Most pedig jöjjön az Egy mondatban könyvekről rovat. Ez az a saját kreálmányú ajánlóm, amiben minden hónap végén az összes olvasmányomat összegyűjtve jellemzem őket csupán egyetlen mondattal! Ezek után pedig a kötetek címeit fogjátok találni, melyekre rákattintva már olvasható is lesz az adott könyvről szóló ajánlóm, amennyiben már közzétettem. (A bejegyzést folyamatosan frissítem majd, így június olvasmányaihoz tartozó ajánlók - az ezt a bejegyzést kicsit később olvasók számára, vagy visszatérő olvasóknak - már szintén elérhetőek lesznek.)



2. Fredrik Backman : Amit a fiamnak tudnia kell a világról 

3. Agatha Christie : Az ijedt szemű lány

4. Michelle Marly : Coco ​Chanel és a szerelem illata 


5. Lily King  : Írók ​és szerelmek





10. Marie-Aude Murail : Tartós ​hullám











19. Eva-Maria Bast : A ​királynő









30- 31. Stella Albright : Miután elmentél & Miután visszajöttél 
Avagy újraolvastam a Búcsúszimfónia duettet, és milyen jól tettem! 

(Júniusban fejeztem be, de januárban kezdtem el.)


34. Ann Voskamp: Útkészítő






38. Jonathan Reisman : Testünk ​láthatatlan világa




Most pedig jöjjenek a kedvencek, műfajokba sorolva, minden témához 2-3 könyvet választva, szorítkoztam a számomra legjobbakhoz.







 

Végezetül nyomatékosan szeretném hozzátenni, hogy nekem is vannak olyan napjaim, amikor nincs energiám már vagy egyszerűen nem tudok többet olvasni mondjuk 5-10 oldalnál. De! Ez teljesen természetes. Az olvasás öröm , kikapcsolódás és feltöltődés. Így is kell hozzáállni! Nem kényszer, nem a számok számítanak. A minőségi olvasmány a lényeg. Remélem sok ilyet tudtok általam is megismerni!

Én ugyanis szorgosan töltöm meg tartalommal az oldalaimat, így alakult e tekintetben 2023 második  negyedéve: 




Nagyon köszönöm mégegyszer, hogy olvastok és életben tartjátok ezt a blogot!


Jó olvasást! 

Ne feledjétek a mottót, nincs időm rossz könyvekre! #nincsidőmrosszkönyvekre


Előző könyvajánlóm: Szlavicsek-Judit-Viharcsapda

A recenziós könyvekről általánosságban szóló írásomat is tudom ajánlani,  ha érdekel a téma. Minden-amit-recenziós-posztokról-nálam-tudni- kell


Minden további könyvajánlót megtalálsz a blogon. Érdemes nézelődni a kategória fül alatt is, ahol címkeként szedve látod az összes bejegyzést.


Remélem még találkozunk, én ugyanis
hamarosan jövök! 




A bejegyzés bármely részletének felhasználásához a szerző írásbeli engedélye szükséges. 
Minden jog fenntartva
2017-2023
Copyrigth,© Kutasi Edina 















You May Also Like

0 megjegyzés