Vissza a suliba 2018 #1

by - augusztus 28, 2018

Sziasztok!

Teljesen ősz feelingbe estem az imént. Odakint szakad az eső, köd van, és a nap, mintha ma nem kelt volna fel, hihetetlenül sötét van. De ez eggyel több ok volt arra, hogy bejegyzéseket írjak nektek. Ugyanis nyakunkon az ősz. Rég nem kedvelt barátunk már itt kopogtat az ajtónkon. Harmadikán pedig visszaülünk az iskolapadba. Ennek apropóján megkérdeztelek titeket, milyen bejegyzéseket szeretnétek olvasni így a sulira készülődve. Nagyon menők mostanában ezek a "back to school" sémára épülő tartalmak a social mediaban. Rengeteg jó ötletet írtatok, ebből hatot választottam ki, illetve ezeket vegyítettem, így három bejegyzésben fogjátok látni őket a közeljövőben.

Ha nem láttátok a tavalyi vissza a suliba DIY posztot, ide kattintva pótolhatjátok.
Ezt nem szerettem volna újra elkészíteni, nagyjából idén is ezeket hajtottam végre készülés gyanánt.

A mai bejegyzésben azokat a tanszereket fogom nektek bemutatni, amiket a sulikezdésre vettem nemrég. Valamint azokat a márkákat, amelyeket én ajánlok az egyek irodaszerekből. Tartsatok velem!

1) Iskolatáska

Na pont ebből nem vettem újat, mert minek? Manapság nagyon menőek ezek a kisebb fajta hátizsákok, nekem is ebből a fajtából van három. Az egyik őszi/téli, a másik tavaszi/nyári szezonra. A harmadik meg csak úgy, ha kevesebb cuccot kell vinnem.  A tavaszi/nyári táskát a városomban (Debrecen) vettem, 1 butikban, akit érdekel, melyikben, írjon!
Ez a tavaszi/nyári


Ez a harmadik :D 


Őszi/téli tatyó, sima kockás hátizsák (C&A-ból)




Ami szerintem fontos a táska kérdésnél, hogy a te igényedhez, ízlésedhez passzoló legyen. Ha te a hátizsákokat szereted, vedd azt, ha pedig az oldaltáskák a nyerőek, akkor keress olyat. Én sokáig oldaltáska párti voltam, de egy pár éve már átváltottam. Úgy döntöttem ezt a a szokásom az  utolsó középiskolás évemben is megtartom. Ja, igen, még nem említettem, végzős leszek/vagyok.

2) Tolltartó és tartalma

Jelentem rengeteg tolltartóm van. De tényleg. Idén ezért is nem vettem, no meg azért, mert nagyon-nagyon szeretem a mostanit. Ez a kis barna párizsos csodát, Miskolcon vettem még anno. Kicsi, de minden elfér benne.
Van egy olyan mániám, hogy minden füzetemhez van egy tollam. Ergó, nem szeretek mással belefirkálni, inkább legyen szép egységes.
(Storytimee: megesett már párszor, hogy kifogyott egy tollam, nem volt nálam egy másik ugyanolyan és inkább ceruzával folytattam a jegyzetelést, és majd miután hazaértem, átírtam a pót-tollal.)

Plusz infó: valamilyen furcsa módon imádom a papír írószer boltokat, cikkeket, legszívesebben mindig füzetet vennék.
Mondjátok, hogy nem csak én vagyok ezekkel így, pls! (----> kommentelj, beszélgessünk ott is.)

Most, hogy ezen a témán is túllendültünk, nézzük is meg mit rejt idén a tolltartóm.

Van pár rotringom illetve két ceruzát is magammal szoktam hordani. A rotringokból és a Cadoozles-t ajánlom, használom, szeretem. Rengeteg van belőle itthon. Tetszik a dizájn, hogy olyan, mintha ceruza lenne.

Mindig találtok nálam pár Stabilo tűfilcet. Szintén ezt ajánlom, mert nem üt át a füzeten és gyorsan szárad, nem maszatol.

Tollak terén amit a legjobban szeretek az a Zebrának a kék Super fine terméke. Ezen felül pedig bármi, ami szépen vékonyan fog, könnyű a kézben stb.
(1-2 kerámia betétes tollam is van, azok gyönyörűen írnak, ha kicsit többet áldoznátok tollakra, nem fogtok csalódni.)


Ezeket én puhítónak hívom, sokkal könnyebb az íróeszközökkel írni, ha ez rajta van
Kedvenc zselé hatású tollam

Ezen felül van még nálam hibajavító, amit mindig a Palettában veszek (Debreceniek előnyben..). Nálam fő szempont, hogy mindig kicsi legyen a termék, de relatíve sokáig elég és vékony csíkot húzzon. (Na, meg hogy azért ne egy ökör ára legyen). Nálunk ez a favorit. 

Szövegkiemelők terén szintén ugyanaz a helyzet. Kicsi legyen, sokáig húzza (szó szerint 😆) .
Tavaly sikerült kettőt is kifogyasztanom, de abból egy már októberben megadta magát, hiszen már azelőtti évben is használtam. Így idén új után kellett néznem. Először az egyik nagy drogériában láttam nagyon jót, de nem adtak ki 4 darabért 990-et. (Nem mintha, nem bírnám ki, de na, azért van egy határ.) 
Viszont! A Pepcóban találtam nagyon édes kiemelőket, 7 db volt ha jól emlékszem 360 Ft. És még illatosak is. Hát nem szuper?

A vonalzóról és körzőről való fecsegést átugrom. 

Utolsó ( előtti) termék a radír. Ebből én a Milan-ra esküszöm, (és azokra a kis elefántosokra). Nekem ebből a kupakosból van, és szuper, mert még hegyező is van a végén. Nagyon sokáig bírja, nem törik el, egy bajom vele, hogy miután leradíroztam a tartó tetejével egy síkba, onnantól mindig ki kell venni a használatához. Ezért nyűvöm még mindig az előzőt. Az a kis kerek valami lenne az, ott a bal szélen.

Végül pedig post-it ek. A tolltartómban lévő jelölőket a Pécsi nyaralásunk alkalmával nyertem a Kesztyűmanufaktúra kiállításon. ( Megoldott rejtvényfeladat után lehetett választani.)

Itthonra pedig szintén a Pepcoban vásároltam unikornisos, illetve még tavalyról maradt pár felirattal ellátott is. (Ha jól emlékszem, ez Lidl-s.)




3) Füzetek
Elérkeztünk az utolsó ponthoz. Így a gimis éveim végére tapasztaltam, hogy sokkal jobban szeretem a nagy vastag füzetek, mint a vékonyakat. Belefér akár 2 év anyaga is, jó, ha egyben van. 
A legtöbb képeken látható füzet bárhol beszerezhető.  A füzetcímkék pedig az Aldiban kaphatóak.




Itt mondanám el azt is, hogy a tankönyv és füzet borításokra én a sima, 100 forintosokban megtalálható átlátszókat használom.

Leckefüzetet már nem használok, van helyette azonban Bullet Journalom, az én kis naplóm, amibe ti is betekintést nyerhettem minden hónap elején. Különlegessége, hogy én magam rajzolom. Ha érdekelnek az előző hónapok, ide kattintva megtalálod a bejegyzéseket.


Köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a bejegyzésben is, remélem találkozunk a legközelebbiben is.

Hamarosan jövök, egy újabb vissza a suliba poszttal!
Addig is szép napot kíván,

Edina.

Előző bejegyzésem:Egy-nyári-napom


You May Also Like

10 megjegyzés

  1. ugyan olyan unikornisos post-item van,nemrég vettük a pepcoban��nagyon jó bejegyzés lett,de én még ceruzának ajánlanám a faber castell-t. egy grafit 300 forint körül van de nagyon sokáig tart és szuperül fog.
    Tényleg jó bejegyzés lett,a képek is jók:) Sok sikert kívánok az utolsó évhez��❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Használd örömmel! :) Igen, régi nagy kedvencem volt az a fajta ceruza. Köszönöm szépen és örülök, hogy tetszett a bejegyzés! ♥

      Törlés
  2. Nem vagy egyedül,én is imádom a papír írószereket. Ha be megyek egy helyre és meg látom azokat muszáj, hogy végig nézzem legalább kétszer. Ezért is várom a sulit, hogy mindenféle füzetet vehessek(jó mondjuk néha hülyének néznek annyit veszek... de ez legyen a legkevesebb). Egyépként jó lett a bejegyzés, és sok sikert a sulihoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, örülök, hogy te is hasonlóan szereted a papírboltokat! :) Köszönöm szépen!♥

      Törlés
  3. Ugyan olyan kemia fuzetunk vsn

    VálaszTörlés
  4. Én, ha a pepcoba bemegyek, nem tudok kijönni üres kézzel. Most sok cuki füzetet vettem (40Ft/db) - igaz nem tudom mit fogok velük kezdeni, mert A/5-ösek, de nem tudtam őket otthagyni! :D
    És a füzeteimet csomagolópapírral szoktam befedni (Pepcoban 150Ft-ért csodaszépeket találtam), majd arra rá átlátszó borítót rakok, amit te is használsz.

    Nagyon tetszenek a posztjaid Edina, alig várom a következőt!

    VálaszTörlés
  5. Nem vagy egyedül! Képtelen vagyok elmenni egy papírbolt mellett, ha ilyen nagy bevásárlóközpontban vagyunk. Ha bemegyünk mindenképp megkeresem, és szétnézek (akárcsak a könyvesboltokba...) Valamint nekem mániám gyűjteni a színes filceket, idén 24 színes ceruzával, 20 tűfilccel, 30 zselésfilccel és 10 színes golyóstollal jártam minden nap iskolába XD azóta beszereztem még egy 24db-os brush pen készletet (Lidl-ben nagyon jó áron van!) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ez olvasni! :D Ismerős a filctoll gyűjtés. Igen, én is vettem olyan brush pen-t! Csodás színek vannak benne, sokat használom a bujo-hoz! ♥

      Törlés