Hello Augusztus

by - augusztus 01, 2018

Üdvözöllek!😊

Ez a nap is eljött. Ma átléptünk egy újabb hónapba, a nyár utolsó részéhez érve. Azt mondják ez a 31 nap, olyan , mint a legmelegebb évszakunk hétvégéje. Ez olyan szép mondás. De semmi esetre sincs okunk búslakodni, hiszen még mindig van cirka 744 óránk a világ megváltására. Na jó, ha azt nem is visszük véghez, még mindig itt vannak azok a csodás nyári napok. Annyi mindent csinálhatunk még! 

Programot keresel? Nézd meg a nyári bakancslistás bejegyzésem, biztosan találsz olyat, amit még csináltál idén: kattints ide.

Most pedig elérkeztünk ahhoz, hogy bemutassam nektek a kis naplóm ehavi számát. 

Haladjunk szépen sorban, rögtön a hónap köszöntővel kezdeném.
Az August felirat alatt muszáj volt szerepeltetnem azt az idézetet is, amit már fentebb írtam. Illetve egy napraforgó rajz is dukált, hiszen idén is szeretnék menni mindenképpen fotózni egy táblában.

Ezután jön a jól megszokott havi összegző. Sikerült egy oldalra "besűrítenem", a mellette levőre pedig a különböző szempontok alapján jegyzet füleket hagytam. Tetszik ez az elrendezés is, valószínűleg előfordul még hozzá hasonló.

Augusztus első hete sárgán világít. Egyszerű minta, elkészítése csak percek kérdése. Nem is töltöttem vele túl sok helyet, egy oldalra kifért.

A következő lapon szerepel egy havi hangulat színező. Ilyen még nem volt, úgyhogy ezt is tesztelem. Megrajzolása egyszerűbb, mint gondoltam.




A harminc kettedik hetet szintén elég egyszerűen ábrázoltam. De egy jó kis matricával mindent fel lehet dobni.



A következő héten visszaköszönnek a nyár színei az óvodás rajzomon. Jobb oldalt azonban egy fontos mérő is szerepel. Itt lehet számolni, mennyit iszunk egy nap. A víz ivás lényegesebb, mint gondolnánk erről ide kattintva  találsz részletes beszámolót.



Haladunk is tovább. A következő napok kékben pompáznak. A pálmafáim igen érdekesre sikerültek, de gyakorlok, jövőre már jó lesz! Nem tudom mennyire látszik, de sikerült el is rontanom a számozást, köszönhetem ezt a mellettem lévő naptárnak, ami júliust mutatva lóg itt mellettem. Ez nem meglepő, hiszen amikor rajzoltam, még a hetedik hónap volt. Megpróbáltam orvosolni a problémát, nem is lett olyan rossz. Ti mit gondoltok?



A nyár utolsó hetét kicsit különlegesebbé varázsoltam.



Végezetül egy szintén alsós vázlattal búcsúzom a nyártól, és ahogy az alul olvasható ettől a notesztől is. A nyarat kibírta. Ezek után viszont egy még teljesen üres füzetet kezdek (VÉGRE!), amibe reményeim szerint, szeptembertől-januárig alkothatok. Két napló jelöltem is van, úgyhogy majd a ti segítségeteket fogom kérni.   De erről majd akkor!




A bejegyzés végéhez közeledve lássuk, mire számíthattok tőlem ebben a hónapban.
A blog terveim szerint 8-9 írással fog bővülni. Ebben lesznek könyvajánlók, megleptelek titeket, ugye? Tippek, bakancslistás helyszínek #3 és még sok minden más. 

Remélem velem tartotok ebben a hónapban is!
Legközelebb szombaton jelentkezem.

Legyetek jók, 

Edina


Előző bejegyzésem: 18-dolog-amit-18-év-alatt-megtanultam

Eddigi bujok: itt elérhetőek

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Wow! Most találtam meg ezt a weboldalt! ( Instagramról jöttem ��)nagyon tetszik! �� Csak igy tovább! ☀️✨⛈️



    U.i.:további szép nyarat!☀️✨❤️

    VálaszTörlés