Hello Szeptember

by - szeptember 01, 2018

Sziasztok,

Hát igen. Ehhez a bejegyzéshez is elérkeztünk. A naptárat ma augusztusról szeptemberre forgattuk. Ez több változást is jelent. Egyrészről aki iskolás, mint én, az visszaül az iskolapadba. Itt álljunk is meg egy pillanatra. Igen, újra suli, sokszor csak ezt juttatja az eszünkbe ez a hónap. De azért van még, amiért igenis lehet várni az év kilencedik szakaszát. Például a természet miatt. Nézzünk csak körül, mennyi változás fog rajta keresztül menni ez idő alatt. Eljött az ősz, a dolgok lassulnak, de semmiképpen sem szabad, hogy monotonabbak legyenek. Vágjunk bele pozitívan az új kezdetbe. Bár hidegebb lesz, nincs annyi szabadságunk és miegymást, amit érvként az ősz ellen felsorolunk, el kell vetni. Miért ez az év mumusként megbélyegzett időszaka? Próbáljuk meg szeretni! Higgyetek nekem, ha megbarátkozunk vele, könnyebb lesz, mert ő itt van, ellene pedig aligha tehetünk valamit.

Épp ezért hoztam el a mai bejegyzésemben azt, hogyan készülök én az évszakra. Tartsatok velem, megmutatom.

Először is, természetesen felkészülök a sulira. Ami ezúttal az utolsó gimis évemet jelenti. A készülés pedig annyit jelent, hogy rendszerezek, füzeteket fedek, írószereket vásárolok stb. Erről ide kattintva olvashatsz bővebben.

Mindezek utána rendet teszek, selejtezek. Végül pedig a bejegyzés fő témája következhet, a bullet journal, azaz a határidőnaplóm elkészítése. Több változás is volt az előzőhöz képest. Elsőként említeném meg, hogy teljesen új füzetet kezdhettem végre, ami remélem jó sokáig kitart mellettem. Másodszor pedig, nyelvet váltottam. Vagyis ezután  már csakis magyarul vezetem a noteszem. Rájöttem, hogy ez így sokkal jobban tetszik. Harmadrész megjegyezném, hogy fejlődöm, ami rajz tudásomat illeti. Még mindig elég kezdetleges, de azért már a nagycsoportosok szintjét talán elértem.

Nézzük hát a noteszt.


Az első oldalon foglal helyet egy ősz felirat, aminek elkészítése igencsak sok munkát vett igénybe.


A következő lapon a szokásos hónap köszöntő kerek ábra. Ez elég snassz, de sokat úgy se nézegetem.


Az ezt követő havi tervező maradt a megszokott négyzetes, vagyis téglalapos. Ez nekem nagyon bevált, nem is akarok egyhamar túladni rajta.

És végre az első héthez érkeztünk. A napok egyhangú fekete rubrikáit próbálja feldobni a baloldalon a kis róka, különböző színű levelekkel. Nyugi, nem erre mondtam, hogy javulok.

A második hetet kicsit túl is méreteztem, ami azt illeti, hiszen egy oldalon mindössze két napnak hagytam helyet, meglátjuk erre mennyire van szükség. Közben régi megtalált matricákkal színesítettem az összképet.


Mivel kimaradt a jobb oldal, így megrajzoltam a hangulat mérőt is. Az augusztusi naplómban is volt ilyen, ha emlékeztek, akkor azt mondtam, azért rajzoltam, mert még nem próbáltam. Értelmét annyira nem találtam meg, de mindenképpen jól mutat. A baj csak az, hogy mindig elfelejtkezem róla és utólag színezek. De annyi baj legyen.

A 38. és 39. hetek eléggé letisztultak, mit hazudok, snasszok, egyszerűek lettek. Hát ez ilyen, kell ez is.


Ezzel pedig el is érkeztünk ezen rész végéhez.
Mint említettem végzős lettem. Nem tudom ez mennyire fog hatni a blogos, instás tevékenységeimre. Mindenképpen nem ezek lesznek előtérben. Így új bejegyzésekkel hetente, de előfordulhat, hogy kéthetente jelentkezem majd.

Mindenesetre úgy hiszem a tartalmak nem maradnak el. Szerencsém van, hogy előre gyártottam jó párat a nyáron. Így most már csak tartalékolni kell, hogy kitartson.

Mindenkinek csodaszép hónapot kíván,

Edina.

Előző bejegyzésem: Vissza a suliba

Eddigi bujoim: itt megtalálhatóak



You May Also Like

0 megjegyzés