Őszi bakancslista

by - szeptember 15, 2018

Sziasztok!

Lassan ráébredünk, hogy az idei nyár a végéhez ért. Bár ő még nagyon nem akar menni, beköszöntött a Szeptember. Remélem azért hamarosan kapunk egy kis betekintést az IGAZI ŐSZBE. Mert ez a 30 fok közeli állapot, valljuk be, korántsem az. Én már várom a pulcsis napokat.

A hónapot köszöntő bejegyzésemben elmeséltem már mint gondolok az évszakról és ez még mindig nem változott. Sokan írtátok nekem, mint bejegyzésötletet, hogy meséljek kicsit az őszi szokásaimról, mivel készülök az évszakra. Még nyáron nagyon megtetszett az az ötlet, hogy bakancslistát készítsek. Akkor ezt meg is írtam egy poszt keretein belül is, amit rengetegen olvastatok. Ennek nagyon örültem és úgy gondoltam ezt az őszi bejegyzések közé is beiktatom. Ezáltal kicsit mélyebben beleláthattok úgy abszolúte az őszi teendőimbe a tanuláson kívül.

A pontokról ezúttal is készítettem templatet, amit a bejegyzés végén megtaláltok letölthető formátumban.

1. Dekorálás
Van pár bevált dekor dolgom, amiket ilyenkor előveszek, de ha ez érdekelne titeket bővebben, készítek erről is szívesen egy posztot.

2. Sétálj egy jó nagyot a természetben

3. Látogass meg egy őszi vásárt

4. Menj el egy focimeccsre

5. Segíts a szomszédnak/családnak összegereblyézni a lehullott faleveleket

6. Ugorj bele egy jó nagy levélkupacba, de természetesen csak a sajátodba, amit utána rendbe is raksz.

7. Gyűjts faleveleket

8. Élvezd a forró csokis és alma cider időszakokat

9. Süss pitét

10. Vásárolj új pulcsikat

11. Menjetek el fotózkodni a barátokkal / rokonokkal

12. Égess illatgyertyákat

13. Mesés délután egy bögre forró teával és könyvekkel

14. Olvass el egy tucat könyvet

15. Nézz meg egy szezonális filmet

16. Kezdd el tervezni a karácsonyi ajándékokat

17. Meséljetek egymásnak őrült horror sztorikat

18. Menj el egy tábortüzes kempingre

19. De ha oda nem, egy szalonnasütés/ grillezés is belefér a kertben

20. Pumpkin spice latte, avagy bármilyen őszi ízesítésű étel/ital fogyasztása

21. Egy esős napon fogj egy meleg plédet, takarózz be és élvezd az ÉN idődet

22. Viselj kényelmes vastag, puha zoknikat

23. Köss egy sálat

24. Kóstolj meg egy új csoki ízt

25. Készítsd el a Halloween-i jelmezed

26. Csináld magad suli kellékek (ehhez itt találsz segítséget)

27. Iktass be egy könyvtári napot

28. Engedd el a nyári ruhákat és élvezd a pulcsis időszakot

29. Biciklizz, amíg még lehet

30. Kelj fel korábban és menj el sétálni egy ködös, őszi reggelen

31. Chill

32. Rakj ki egy puzzle-t

33. Készíts saját kezűleg koszorút

34. Tarts egy gyümölcsös napot

35. Tölts el egy napot a szabadban

36. Kezdj el egy Bullet Journalt A saját naplómról bejegyzések itt)

37. Légy boldog

38. Élvezd az őszt!

Nos ennyi lett volna az én listám, remélem hasznosnak találtátok. Bízom benne, hogy adtam egy kis inspirációt az előttünk álló hónapokra.

Írjátok meg kommentben, Ti mit szerettek az őszben.

Hamarosan jövök,

Edina.


Előző bejegyzésem:  Hello-Szeptember



You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Nagyon jó bakancslista, tele nagyon jó ötlettel �� Kár hogy végzősként sajnos szabadidő hiányban szenvedek.Esetleg vmi tanács hogy te hogy osztod be magadnak?�� Te szoktad ünnepelni a Halloween -t?�� mi a véleményed róla?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett a poszt! 😊 Szintén végzősként, nekem is minden percem be van osztva. Tervezek erről is egy bejegyzést . A halloween-nal nincs különösebb problémám, de nem ünneplem. 🙂 És Te?

      Törlés
  2. Nagyon sok ötletet adtál hogy mégis mit csináljak, nálam eddig az ősz, tavasz, tél ezek mind tanulással teltek és semmit nem csináltam ami nekem is jó lenne. Most vagyok 7-es. Nagyon szuper a blogod, csak így tovább! ❤️

    VálaszTörlés