Kővágó Sára - Hegek könyvajánló

by - szeptember 02, 2023



Sziasztok! 

Abban a kivételes helyzetben vagyok, hogy ismét úgy ajánlhatom Nektek Kővágó Sára új regényét, hogy még csak pár hét múlva fog megjelenni. Rendkívül hálás vagyok azért, hogy megismertem Sárit és a regényeit, amelyek egytől - egyig valami újat, valami csodát és felejthetetlen élményt nyújtanak az olvasók számára. Megtiszteltetés, hogy újfent előolvashattam a regényét. Azt hiszem bizton mondhatom, hogy óriási kedvencem , a stílusa, a mondanivalója, minden egyedülálló. Ebben a regényben megint egy másik témát jár körül elég alaposan, figyelemfelkeltően és lehengerlően izgalmasan. 
Mielőtt belekezdenék a konkrét ajánlóba, itt hagyom az előző két regényhez kapcsolódó ajánlóimat , ha még nem olvastátok , egy kis kedvcsináló : 
Római ajánlat : ajánló
Kétségek : ajánló

S most akkor : Hegek 

" A hegeid nem elrontanak. Azok tesznek tökéletessé.

A fiatal és gyönyörű Lucía Zane mindenki által irigyelt, fényűző házasságban él, ám a mosolyok hamisak, az igéző mondatok mögött pedig kegyetlenség, titkok és erőszak rejtőzik. A lány minden napja rettegéssel teli, jövője kilátástalannak tűnik könyörtelen férje mellett, míg egy nap úgy dönt, visszaveszi az irányítást az élete felett, és megszökik. A terve azonban hamar felborul, és hirtelen a tét már nem a szabadság, hanem az életben maradás. Ekkor jelenik meg egy rejtélyes idegen, és Lucía ráébred, ahhoz, hogy megmeneküljön, kénytelen megbízni az ismeretlen férfiban.
De ki a titokzatos idegen? Ki üldözi őket? És vajon egy kíméletlen, rejtélyekkel és bűnökkel átszőtt világban lehetséges hinni bárkinek is?

Kővágó Sára harmadik regénye feszült, lendületes és szenvedélyes történet a bizalomról, a bántalmazásból való szabadulásról és a megállíthatatlan, mindent elsöprő szerelemről. " 
Kép forrás: Kővágó Sára szerzői oldal - Facebook


Ez a regény épp olyan különleges, mint amilyen Te magad is vagy, aki olvasod ! Női energiák, tűréshatár, erősségek - gyengeségek.
Már Sári első könyvének elolvasása után tudtam, hogy ő egy olyan író, aki sok meglepetést tartogat számunkra. A Római ajánlat is csodás történet volt, egy női lélek utazása, majd a Kétségekben leomlott minden fal és egy lehengerlően tanulságos kötetet vehettünk a kezünkbe.  
S akkor most a Hegek. Nagy levegő, mert írnom kell róla. 

Kicsit úgy érzem, itt minden szál összeért. Megvolt benne a kellő romantika, de emellett libabőrösen izgalmas is volt, egyszerűen letehetetlen. Mindemellett akciódús és lélegzetelállító, filmszerűen pörögtek az események.
Sára neve végérvényesen egyet jelent a minőségi olvasmányélményekkel.

Lucia a sárkány karmai között él, ketrecbe zárva. A sárkánynak azonban ezer arca van és nem fél ezt a rengeteg arculatot meg is mutatni. Az emberek néha hibáznak és képesek elrontani a dolgokat, de meddig lehet ezt tűrni? Kilépni egy bántalmazó kapcsolatból, mindent hátrahagyni, erőn felül vagy újra bízni. Lehetséges ez? Pláne egy olyan történetben, ahol a gonosz szerepét játszó férj keze úgy néz ki mindenhova elér. 
Nehéz és kemény könyv döntésekről, sorsokról. Egy hatalmas érzelmi hullámvasút. Hol apály, hol dagály az élet hullámain. Mély témát feszeget, szinte fáj olvasni. Olykor megfagy a levegő olvasás közben. Az erőszak nem megoldás. Nem lehet. "A szavak csak üres ígéretek. Azt a legkönnyebb megszegni."

A lázadó, merész, látszólag keményszívű lány életébe csöppenünk, akiről első olvasatra azt mondhatnánk , megvan mindene, ami kell, miért nem boldog? Ahogyan azonban egyre mélyebbre ásunk, úgy dől össze a külvilág felé épített látszat tökéletes kapcsolat. Elvágható ez a kapcsolat, mely bilincsre verve odaszegez, és véget érhet a fogság? Nehéz kilépni az örök körforgásból, a teljes ismeretlen felé.  
Kiben bízhat egy bátor, menekülésre kész nő. Úgy néz ki Austin, a titokzatos idegen lehet a megoldás, a szabadulás első lépcsőfokához vezető út. Magabiztos, határozott és jóképű. De vajon tényleg segíteni akar?

Kép forrás: Kővágó Sára szerzői oldal - Facebook



Néhol dühös leszel a karakterekre, csalódott, de végül büszkeséget érzel majd és megbékélsz a történettel. Tele van reménnyel, kétségbeeséssel, fájdalommal és persze, szerelemmel. 

Imádtam a stílusát, a tanulságát, a szomorú, de mégis mély, érzelmekkel teli történetet. Olyan szépen ír, szinte játszik az érzelmekkel. Szívbemarkoló, könnyekig megható. Felkavaró, de üdítő, sokszor megmosolyogtat. Átad a fájdalmából, mert így könnyebb lesz neki is, neked is. Felszabadító. Hihetetlen varázsa van, tele érzelemmel, mélységgel. Megrázó, de meseszép írás! Tiszta és nagyon mély érzelmek vonják be a történetet.
Annyi átélés van benne.
Annyi érzelem.
Egy nem mindennapi történettel -végre-!

Érdekfeszítő, vérpezsdítő és sötét, vele eltűnhetsz a világ elől. Te rátaláltál már arra, aki kihúz a sötétségből és segít feloldani minden kétségedet? Ezer meg egy titok húzódik ebben a hihetetlen és intenzív regényben. Néha rébuszokban beszél, olykor egy őrült világot hasonlít össze a hagyományossal, már ha létezik olyan. Kiszámíthatatlan volt, megdöbbentő és lehengerlő.

A mondanivalóját pedig még hosszú ideig magaddal viszed és elraktározod. " A hegei nem elrontják. Azok teszik tökéletessé."  

A változás benned van!

Kép forrás: Kővágó Sára szerzői oldal - Facebook





Pontozás / tudnivalók:📚📚                   
Történet: 5/5**

Karakterek: 5/5*

Borító: 5/5*** - 

Cím: 5/ 5*

Stílus: 5/5*

Szórakoztatás: 5/5**

Vége: 5/5** - 

Kiadás: 2023 , NewLine

Oldalszám: 396

Idézetek / kedvenc részek 🕮🔖               

"A hegei az enyémek, és az én hegeim az övé. "

" Ha csak néhány lopott percig, de egy átlagos férfi és nő voltunk. "

" Carter mellett ébredek, a drága ruhák, az erőszak és hamis ígéretek foglyaként? "


" ... bűneim miatt arra vagyok kárhoztatva, hogy soha ne ismerhessem meg a szerelem érzését. "

" - Te - suttogja a fülembe. - Te bármiről képes vagy elterelni a figyelmem. "

" Elmosolyodom, pont akkor, amikor találkozik tekintetünk az üvegben.
Gyakran csinálsz ilyet?
- Igen. Terveztem is nyitni egy Szárnyaló Szalon vonat- fodrászüzletet - " 

" Mindig azt gondoltam, hogy én képtelen vagyok a szerelemre. Hogy az ilyen érzések csak arra valók, hogy meggyengítsék az embert. "

" Képes saját magát veszélybe sodorni, hogy engem megvédjen. "

" - Ez a mondat akkor nyert értelmet, amikor először énekeltem a most következő dalt. Addig minden sötétnek és kilátástalannak tűnt, de éneklés közben rátaláltam a fényre - félrepillant a férfi felé, aztán újra összekapcsolódik tekintetünk. Remélem, te is rátalálsz arra, aki kihúz a sötétségedből. "

" Ő az egyetlen, aki elcsendesíti a bennem tomboló kétségeket. "

Kép forrás: Kővágó Sára szerzői oldal - Facebook



" Árad belőle a nyugalom és magabiztosság. A fáradtság szikrája sem látszódik. Felé lesek. Szeme éber, pillantását az útra szegezi, arca kisimult, csak apró ráncai jelzik gondterheltségét. "

" Nem leszek tovább senki játékszere. Nem leszek csomag, nem leszek tárgy. Meg fogok szökni. " 

 "Évekig elhittem, hogy nem érek többet egy olcsó tárgynál, egy táskánál vagy ékszernél, amit a kiengesztelésemre vásárolt Carter. "

" Akkor kaptam az első karkötőmet. Az évekig tartó fogságom első bilincsét. "

" De már arra sem emlékszem, milyen volt az életem, amikor nem bántott.  "

" Igaza van. Többször figyelmeztetett és kért, hogy kerüljem el Cartert. Azt is mondta, hogy veszélyes alak, de engem semmi nem érdekelt. Carterben van valami rémisztő, szinte megfagy körülötte a levegő, amikor belép valahová. " 

" Mire gondol? Haragszik? Megint rosszul csináltam valamit. " 

 " Minden megvan benne, amire szükségem van. "

" Fuldokoltam, és most újra lélegzem. "

" - Lehet, hogy nem ismerem a múltad, de téged igen. Mindent megteszel, hogy megments engem. Akármilyen szörnyen viselkedtem, te végig vigyáztál rám, nem engedted, hogy bajom essen. "

" A hegei nem elrontják. Azok teszik tökéletessé. "

" A sok fájdalom és szenvedés, amit a családomnak okoztam az állandó lázadásommal, elhitette velem, hogy nem érdemlek szerelmet. "

" Azt hittem, mindent tudok a világról. "




Jó olvasást!


Ne feledjétek a mottót, nincs időm rossz könyvekre! #nincsidőmrosszkönyvekre

Előző bejegyzésem, egyben könyvajánlóm: Egy-ilyen-regény-nagykövetének-lenni- Ugyanúgy más, mint én

A recenziós könyvekről általánosságban szóló írásomat is ajánlom, kérlek, olvasd el hozzá, ha érdekel a téma. Minden-amit-recenziós-posztokról-nálam-tudni- kell

Minden további könyvajánlót megtalálsz a blogon. Érdemes nézelődni a kategória fül alatt is, ahol címkeként szedve látod az összes bejegyzést.


Remélem még találkozunk, én ugyanis
hamarosan jövök!




A bejegyzés bármely részletének felhasználásához a szerző írásbeli engedélye szükséges. 
Minden jog fenntartva
2017-2023
Copyrigth,© Kutasi Edina

You May Also Like

0 megjegyzés