Hello Július

by - július 04, 2018

Sziasztok!☺

Pár hűvös napot magunk mögött tudva, azért továbbra is ezerrel tombol a nyár. Idő közben pedig új hónapba is beléptünk. Itt a Július, ami személy szerint az én kedvenc hónapom. Na de nem csak azért, mert nyári szünet van, hanem azért mert e hónap végén van a születésnapom. Ebben az évben pedig ez még inkább nagybetűs, hiszen 18 éves leszek. Sokan mondják, hogy ez sokkal másabb lesz, mint az eddigiek, de erről majd a következő hó eleji bejegyzésben tudok beszélni (akarom mondani, írni).

Ennyit rólam, térjünk át a számotokra fontosabb tények felé. Nyilván tudjátok, hogy zajlik a foci világbajnokság, melyet egyébként, sok női társammal ellentétben, én szeretek nézni, hallgatni. Vannak azonban kevésbé pörgős meccsek is, így az ilyen játékok alatt maradt időm megrajzolni az e havi bujomat is. Mondanám, hogy valami téma köré építettem, de igazából csak annyi volt, hogy beírtam a Pinterestre "Bullet Journal Summer" és már kezdtem is rajzolni. Természetes, hogy nyári hangulatúak lettek a hetek. 

Rögtön a hónap beharangozó (előrevetítő), mindegy, szóval a Július felirat egy mentőövet ábrázol. Hihetetlenül megtetszett ez a minta, így muszáj volt ezzel kezdenem a hónapot. Köré pedig mindenféle strand illetve nyaralás kellékek került. Akik már régóta, de legalább egy éve követnek Instagramon, emlékezhetnek, hogy volt egy képem, ami hasonlít ehhez a mintához. Bár, a mögött látszott a Balaton és a hajók, azért ennyire még nem terjed ki a rajztudásom. De nekem akárhányszor erre a rajzra nézek, az a kép jut eszembe. Ugye, most már Nektek is?




A havi tervezőm is változott picit. Nem tértem vissza az áprilisi listás változatra, Isten ments! (link
Sokkal inkább egy körzőt ragadva, minden nap pici körbe került bele a téglalapok/négyzetek helyett. Ez ad egyfajta vízi hangulatot az egésznek.



Ezt követik a heti bontások. Az első három hét 1-1 oldalra került.



Nem maradhatott ki a nyári bakancslistám sem a naptárból. (bejegyzés linkje)
Remélem, minél többen velem tartotok, és az összes pontot kipipálhatjuk ezen a nyáron.



Július utolsó teljes hetéhez szövegkiemelőt ragadtam és dinnye mintával díszítettem.



Míg végül a hónap utolsó két napját festékes ecsetként jelenítettem meg.



Nektek milyen lett a legfrissebb naplótok? Küldjétek el nekem, kíváncsi vagyok!

Most pedig nézzük, mire számíthattok tőlem ebben a hónapban. Az év hetedik nagy fejezetében ezen kívül még három bejegyzés fog felkerülni az oldalra. Esetleg kicsit több, de ezen még agyalok , illetve megkérdezlek majd előtte titeket is.

UPDATE: Mint ahogyan Ti is észrevehettétek, ez a poszt szerdán került ki. A sztoriba kitett posztom alatt szavazók 83%-a  (huh, ezt rendesen körülírtam!) szerint remek ötlet, hogy így nyáron, heti két bejegyzést is megosszak veletek. Így tehát a hét Sz betűvel kezdődő napjain (Szerda, Szombat) friss írások lesznek megtalálhatók a blogon!

A bejegyzések között lesznek praktikák, nyaralási/utazási tippek és könyvajánlók is. Továbbá, olvashattok tőlem az iTrend blogján is posztokat. (Blog linkje)

Valamint szeretnék minél több képet is feltölteni az Instagram , illetve Facebook oldalamra is. 

Várlak titeket vissza!

Hamarosan jövök.

Edina📌

Előző bejegyzésem:Bakancslistás-helyszínek-2

Eddigi bujo-imat: ide kattintva találod

You May Also Like

0 megjegyzés