Vissza a suliba 2019

by - augusztus 31, 2019

Sziasztok!

Hamar el is érkezett a vissza a suliba bejegyzéssorozatunk első állomása. Ezúttal a rutinomat fogom bemutatni, hogy miként készülök az iskolára, illetve egy pár rendszerezési tippet is adok. Elöljáróban azért engedjetek meg nekem egy pár infót arról, mi lesz most velem szeptembertől. Talán nem tudjátok, de ősztől én már nem a középiskola padjait koptatom majd, hanem egyetemista leszek. Kicsit furcsa ezt még kimondani, szinte hihetetlen is, hogy elrepültek a gimis évek. De ! Már nagyon várom ! Új kihívások, új emberek, új tantárgyak és új dolgok tömkelege vár ránk.
Egy valami azonban nem változott, a készülődésem a régi. Nézzük hát:

1) Az asztal
A nyaraim szerves részévé vált már a nagy asztalrendezés, amikor mindent lepakolok az asztalomról, kiveszem a fiókokban lévő jegyzeteket/tanszereket és mindent letörlök, a polcok is szinte üresen mennek vissza. Átnézem az asztalon lévő tolltartókat, minden toll ír e, ceruzákat hegyezek stb.


2) Selejtezés
A kivett cuccokat átnézem, kell e minden , ami nem , azt kidobom. A tavalyi füzeteket és tanszereket is kiszelektálom. Idén ez különösen hosszú időt ölelt fel, hiszen az egész gimis évek alatt felhalmozott füzetek/jegyzetek/tankönyvek sorsáról kellett döntenem: lesz, hogy még szükségem lesz rá vagy szeptember első heteiben beviszem majd a (régi) sulimba, esetleg már nem használható, akkor az kuka.


3)Vásárlás
Ha mindez megvan, jöhetnek az újak. Idén nagyon kevés dolgot vásároltam, hiszen én magam sem tudtam pontosan miket kellene vennem. De -papírírószermániásénem- nem tudtam üres kézzel távozni egy papírboltból sem: számos post-it, jelölő, jegyzetfüzet azért idén is hazajött velem.
Néztem több YT videót és olvastam blogposztokat is, ki mit vett még, így további dolgokat is beszereztem.


4) Ruhák

Mivel évszakot is váltunk , nem árt átnézni a ruhatárunkat. Én ilyenkor mindig előveszem a kora őszi darabjaimat és elteszem a nagyon nyári ruháimat. Sokszor fel is próbálom őket, hiszen változunk így az a biztos, ha nem reggel, indulás előtt jövünk rá, hogy nem lesz kényelmes az adott darab.



Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés. Írjátok meg kommentben, ti mivel készültök a sulira illetve, hogy hanyadik osztályba mentek/ hanyad évesek vagytok.

A bejegyzéssorozat nem áll meg, még készülök nektek pár poszttal tanulásról, könyvekről stb.
Örülnék, ha megírnátok, ti miről olvasnátok szívesen a témában.

Jó sulikezdést mindenkinek, addig is pihenjetek amíg még lehet! ♥

Ha úgy gondoljátok, hogy a bejegyzés tetszett nektek, kérlek, jelezzétek egy kommenttel. Nagy örömmel venném, ha megosztanátok, hogy minél több emberhez eljusson. Köszönöm! ♥
              
Hamarosan jövök, 

Edina. 



Előző bejegyzésem: insta-vs-valóság-2

Témába vág: Iskolával kapcsolatos posztok

Képek forrása: Pinterest


You May Also Like

0 megjegyzés