Hello Június

by - június 02, 2018

Sziasztok,☺

Teljességgel hihetetlen számomra, hogy lassan a 2018-as év fele el is telt. Hiszen beléptünk a hatodik, azaz a júniusi hónapba. Ami valljuk be, tutira valahol a Top10 hónap elejére kerülne, már ha létezne ilyen lista. Szerintem nyugodtan mondhatom minden diáktársam nevében, hogy ez a legjobban várt hónap az évben. Óh igen, jövő hét után ilyenkor, már "szabad" emberek lehetünk, kezünkben az év végi bizonyítvánnyal. Kinek milyen lesz, értékeljünk évet kommentben!📆

Egy biztos, egy fárasztó 180 tanítási napot tudhatunk majd magunk mögött. Én idén zárom a 11. tanévemet és jövőre bizony én is a végzősök táborát erősítem majd. Na de, ne szaladjunk ennyire előre, hiszen jócskán van még feladat addig.💣

Kezdetben itt volt például az ehavi Bullet Journalöm, ami azt kell mondjam jó nagy fejtörést okozott. Egyrészről, mint ahogyan azt már említettem az előző hó eleji bejegyzésemben, új noteszbe kellett hogy belekezdjek. Jó, az új határozó nem teljesen fedi le a valóságot, hiszen volt már bele írva/rajzolva elég rendesen. Lényeg a lényeg, az euróvíziós dalfesztivál nézése közben eszembe jutott, hogy egy némelyik produkciót elég csak hallgatni és hogy hasznosan töltsem az időt, inkább rajzolok. Úgyhogy elővettem a csodálatos kis fekete Dolce Bloccot és már bele is vetettem magam a kalendárok világába.✏




Mi más is lehet a júniusi bujo témája, mint a nyár? Ezt próbáltam egy kicsit elhozni a naptáramban is. Minden oldalon megjelenik valami kis apróság, amely a jellemzi az év legforróbb évszakát. Újra meg kell említenem, hogy elégedett vagyok a végeredménnyel.










Kíváncsi vagyok , hogy Nektek milyen lett a legújabb bujotok, úgyhogy mindenképpen küldjétek el nekem!

Most, hogy már láthattátok a határidőnaplómat, megjegyezném , hogy csak addig ilyen "csupasz" , amíg nem lövök róla pár fényképet ide, a blogra illetve instára. Egyből a készítés után lencsevégre kapom. Hiszen utána azonnal bele is vetem magam a tervezgetésbe.
Művészkedés után


Úgy gondolom ezeket a "hónapköszöntő" bejegyzéseket  még színesebbé tehetem, hogyha megosztok pár dolgot azzal kapcsolatban, hogy mire számíthattok KtssyEdinától az elkövetkezendő hetekben.

Kezdeném rögtön a bloggal kapcsolatos információkkal. Júniusban ezen a bejegyzésen kívül még négy posztban is lesz alkalmunk találkozni, ha velem tartotok. Mivel a név még mindig kötelez, és a könyves bejegyzés típusokat szeretitek a legjobban, tervezek természetesen egy könyvajánlót, ami immár a kilencedik lesz, úgyhogy lassan jubilálunk. Továbbá olvashattok egy könyves kihívást és egy nyári bakancslistával is érkezem.

És most jön a nagy-nagy-nagy hír, úgyhogy dobpergés meg minden egyéb mást képzeljetek ehhez a sorhoz. (Ha vlogger lennék egyszerűbb lenne ez a jelenet, de hagyatkozzunk a képzelőerőnkre).
Tok: iTrend-store


A Június most már különösen is kiemelt hónap lett számomra, ugyanis egy évvel ezelőtt rukkoltam elő azzal az ötlettel , hogy belevágok a blogolásba. A szüleim után először természetesen a barátnőimet avattam be a kis tervembe, akik nagyon sok erőt adva támogatták az elgondolásom. Emlékszem, (és remélem Ti is,csajok) hogy egy jó meleg nyári napon épp egy cukrászdában ültünk, iszogattuk a finom limonádénkat és éppen azt terveztük, hogy ide jövünk majd a szélesebb baráti körrel is megünnepelni az év végét. Amikor is a nagy tracsparti közepette mondtam, hogy nagy bejelentésem van, ugyanis blogolásba kezdek. Azóta pedig hihetetlen lelkesedéssel segítik blogger munkáimat, legyen szó fotózásról, véleményezésről vagy bármiről.
Szóval Június 21-hez egy hatalmas felkiáltójel került és egy kis író ceruza ikon. Ezen jeles nap alkalmából a rá következendő szombaton bizakodhattok egy "Az én blogger történetem" címmel íródott hosszú sztorizós bejegyzésre. Onnan tudom ilyen pontosan, hogy már megírtam és tényleg elég tartalmasra sikeredett, szerintem tetszeni fog nektek!📷📹

Végezetül pedig sok-sok képpel, sztorival érkezem Instagramon is. Érdemes lesz velem tartani ott is!

Mindenkinek csodaszép Napot kíván,

Edina📌


You May Also Like

0 megjegyzés