Adventi kalendárium- K1 2017

by - december 01, 2017

Sziasztok! 👋

Hihetetlen, de máris elérkezett a December elseje. Hagyományosan, a tél beköszöntével és a karácsony közeledtével én is elkészítettem az idei, adventi kalendáriumomat. Azt a 26 kis borítékból álló naptárat, amelyben naponta egy-egy apró kis meglepetéssel közelebb kerülök az év egyik legszebb ünnepéhez! Ha még nem lenne kalendáriumod, akkor tarts velem ! Ebben a bejegyzésben, lépésenként mutatom be, hogyan készítettem én el a sajátomat! Ha kedvet kaptál hozzá és elkészítetted, ne felejtsd el nekem elküldeni! Kellemes készülődést! 🀩🎄

(A képek nagyításához, kattints rá!)

Az én kalendáriumom:🎄



✂Amire szükséged lesz:
-Egy nagy darab papírlap az alapnak ( Ez nekem 2 A/3-as műszaki rajzlap volt)
-26 db facsipesz
-1 db A/4-es barna lap
- 5-6 db A/4-es zöld lap
-1 db A/5-os sárga lap
- számmatricák a borítékokra
- dekormatricák, dekorációk ízlés szerint
- dekorszalag
Ezen felül: ragasztó, olló, lyukasztógép , türelem és jókedv!

Elkészítési idő: megközelítőleg 1 óra




Ahogyan csináld:

✏1) A kettő darab A/3-as lapot hátul ragaszd össze pár celluxcsíkkal. ( Ha A/2-es lapot használsz, nincs teendőd ennél a lépésnél)

📌2) Fogj 24 vagy 26 db facsipeszt és tervezd el a lapon a mintát, hogy hova fogod ragasztani a tartóeszközöket.
Az én kalendáriumom karácsonyfa alakú lett, így én ennek függvényében helyeztem el a csipeszeket. A lap alja és a csipeszek között is kb 7 centimétert hagytam.
Ezután pedig ragaszd fel a csipeszeket!
(Tipp: Ha oldalasan rakod fel a tervnél, nem fogod összekeverni, melyiket rögzítetted már ragasztóval és melyiket nem!)

Terv



És ragasztva

✉3) Amíg a csipeszek kellően az alaplaphoz rögzülnek, addig fogd meg a színes lapokat. Az A/4 es lapot negyedelt el. Egy negyedből lesz 1 boríték. A borítékot a következőképpen hajtogasd.



📆4) Miután minden borítékot meghajtottál, vedd elő a rájuk szánt matricákat és címkézd fel őket.


📅5) Ezután már nincs más dolgod, mint feltenni a borítékokat a csipeszekre...





💮6) Díszíteni....




7) Végül pedig 2 lyukat fúrni egy lyukasztógép segítségével, amire rákötheted majd az akasztókat!

Máris készen van a hangulatos kalendáriumunk! Miután behelyezted a szobádba, kérd meg szüleidet, töltsék fel azt apróságokkal! 🎇🎆🎄

A karácsonyi bejegyzéssorozat első részét olvashattad most el ! Tarts velem holnap is, amikor újra alkotunk kicsit! Szép estét!

Edina 🎄

Előző bejegyzésem Hasznos-app-ok-telefonra

You May Also Like

0 megjegyzés