2017 utolsó blogbejegyzése- évértékelő

by - december 30, 2017

Sziasztok! 


Azt hiszem jól választottam ki anno, az új posztok időpontját, a szombatot. A múlt héten pontosan karácsony előtt került fel a bejegyzés, a mostani pedig ma, december 30-án. Az év utolsó előtti napján. Ezúton szeretném nektek összefoglalni az évem azon felét, amelyik érdekelhet benneteket, hiszen ti is részesei lehettetek, ha nem is közvetlenül, de virtuális módon biztosan. Sokat gondolkoztam azon, miként is írhatnám meg ezt a bejegyzést tartalmasra, de nem túl unalmasra. Remélem sikerül majd. 
Végül úgy döntöttem egyfajta fejlődési vonalat tárok elétek. Ennek a "rövidített" verzióját is láthatjátok majd holnap az Instagram oldalamon egy meglepetés keretében.
(Amelynek te is részese lettél, ha ma estig , illetve az elmúlt év bármelyik napján, küldtél nekem üzenetet vagy kommentben kifejtetted a véleményed az oldalamról.)

Lássuk tehát, nekem milyen volt 2017 az online világban....
(Minden hónap végén láthatjátok majd az ahhoz tartozó képeket és legmeghatározóbb kommenteket.)

Január:
Az oldal 24,1 követővel lépett át 2017-be. Januárban végre eléggé "winter wonderland" hangulatúvá változott az időjárás, ezért nagyon sok havas képet osztottam meg veletek. Ebben a hónapban születtek továbbá a legnépszerűbb bejegyzéseim is. A hónap legnagyobb élménye mégis 25-én következett, amikor is a bűvös mutató átlépte a 30.000-es számot. Hihetetlen örömöt okozva ezzel nekem, amit innen még egyszer nagyon köszönök!



Február:
Az év következő időszakában is leginkább a havas tájat ábrázoló képek kerültek fókuszba, amelyeket ti nagy kedvvel és szép számmal szivecskéztetek is. A tavaszhoz közeledve, a névnapunkon a legjobb barátnőmmel moziba mentünk, ahol az egy kutya négy élete c filmet tekintettük meg. Kommentekből és üzenetekből ez időben sem volt hiány, nagyon sokan köszöntöttetek fel bennünket! ♥



Március:
Márciushoz érkezve elhagytuk a zord téli napokat és végre készülődhettünk a tavaszhoz. A hónap első pár napját Budapesten töltöttem. Ez idő alatt rengeteg látványosságot néztem meg, amiről láthattatok is képeket. Valamint jártam a Cigköftem étteremben, ahol fantasztikusat ebédelhettem. Barátságos és csendes hely, remek menüvel. Szívesen emlékezem vissza rá. Köszönöm a meghívást kedves Cigköftem! Továbbá sikerült igazán virágos insta-feedet  is kialakítanom. 



Április:
Ezen hónapot nagyon szép kerek számmal indítottuk. Immár 33 ezren figyeltétek lelkesen a képeimet. Április első napját máris egy videóval köszöntöttem, amelyben bemutattam nektek a tavasz leggyönyörűbb fáját Debrecenben. Továbbá 12-én megérkezett hozzám az első termék, amelyet bemutathattam nektek Julcsi (@julcsirendelés) jóvoltából. A Chanel rúzsról szóló blogbejegyzésemet ide kattintva olvashatod el. 22-én, a Föld napján gyönyörű időnk volt, amit tulipánok kíséretében köszöntöttem az oldalon. Úgy vélem nyugodtan kijelenthetem ebben a hónapban posztoltam a legkevesebbet, mindössze 13 kép került feltöltésre. De ezeket viszont szép számmal értékeltétek.




Május:
A tavasz utolsó hónapjának első napjait egy kérdéssel kezdtem , melyben arra kértelek titeket, tippeljetek merre jártam. Nos, nagyon sokan el is találtátok a Bányatavat, amelyről egy külön bejegyzésben még említést szeretnék tenni, mint bakancslistás helyszín.




Június:
Az esős kezdetet leszámítva, átléptünk a nyárba. Az insta élet felpezsdült. 15-én lezártuk a 2016/2017 tanévet, így végleg kezdetét vette a hosszú szabadság a pihenés időszaka. Ezt mi kellőképpen meg is ünnepeltük a barátnőimmel. A június első napjaiban érkezett meg hozzám több csomag is, többek között a Phi cosmetikumtól (termékekről itt olvashatsz) , a Biobázától (nyár elengedhetetlen kellékei) , továbbá a Dekorlampion csapata is meglepett egy gyönyörű dekorációval (Képek lejjebb..).
Ami viszont az egyik legmeghatározóbb élmény volt számomra, hogy 21-én elindítottam a saját blogom, melyet igyekszek a mai napig hasznos tartalmakkal megtölteni. Ezidáig 34 bejegyzés került fel az oldalra, amely mára már elérte a 22 ezer kattintást. Rengeteg pozitív visszajelzést kapok a bloggal kapcsolatban, amely inspirál, hogy tovább folytassam az írást.
De még nincs vége! Június utolsó napjaiban hozzám is érkeztek a Vízpláza termékeiből összeállított kis doboz, amelyekről bővebb információt ide kattintva találsz.
Természetesen arról sem szabad megfeledkeznünk, hogy 29-én sikeresen lezajlott az első (de ígérem, nem utolsó) nyereményjátékom is. A kisorsolt felső pedig el is jutott új gazdájához, Virághoz, aki remélem örült neki.
Az Instagram oldalamat is érte változás, új feed-et kapott. Fél éve teszem a képeimet fehér keret köré.
Na erre mondja nekem valaki, hogy nem az év legpörgősebb hónapja volt.




Július:
Ami egyet jelent a kedvenc hónapommal. No nem csak azért mert ekkor volt a születésnapom(17 lettem), voltunk nyaralni (első beszámoló , második beszámoló ) , hanem mert ezerrel tombolt a nyár és röpült az idő. Túl voltunk az év felén!
Idén kaptam a legtöbb születésnapi köszöntésemet is, közel 400-an kívántatok nekem boldogat! (Dm+komment) Nagyon köszi!
Ebben a hónapban mutattam meg nektek 2 gél-lakk művem is, amelyet nagyon sokan dicsértetek.(Nem kértem előre bocsánatot, túl sok lesz a #köszönöm szó a bejegyzésben!) 



Augusztus:
A hónapban a nyaralási képek voltak a középpontban. Magyarország csodálatos tájain ezúttal a Walkingbag-gel barangoltam. Valamint bemutattam nektek a Huda beauty termékeket is (vélemény itt). A nyarat egy víz alatti fényképpel búcsúztattuk! A nyár végére pedig már több mint 34.6 ezren voltatok velem.




Szeptember:
Az év következő időszaka, az ősz következett ezúttal. Igyekeztem sok-sok hangulatos képpel és bejegyzéssel is boldogabbá tenni a sulikezdést. Amely nekem is elérkezett, idén kezdtem a 11.osztályt. Relaxáláshoz ajánlom a bomb-cosmetics fürdőbombáit.



Október:
Ami nekem főként az ünneplésről szól. Szeretteim nagy többsége e szép őszi hónapban született. Ezen felül ellátogathattatok velem a debreceni Nagyerdőre, több képen keresztül is.



November:
A novembert már 35 ezren köszöntöttük. A hónap első napjait Budapesten töltöttem, remek élményekkel gazdagodtam. Na meg egy szuper kis Biobaza 3in1-ben tusfürdőcsomaggal, amelyről hamarosan egy külön posztban is beszámolok. Idén is káprázatos őszünk volt, a természet méltó képen váltott arculatot, felkészítve minket a télre. Ezt most is sok-sok képen meg is örökítettem.



December:
Itt vagyunk. Eltelt egy év. Decemberben is sok újdonságot mutattam nektek. Például, az iTrend store különleges, egyedileg nyomtatott telefontokjain, a debreceni Nett-Tus sminkszaküzlet termékein át a kedvenc körmösömig. Készíthettetek velem adventi koszorút, kalendáriumot és jó pár karácsonyi ajándékötletet is megmutattam nektek, amelyet nagyon sokan elkészítettetek.
Azt sem felejtsük el, hogy 29-én volt 2 éve annak, hogy elkezdtem a bloggerkedést az Instagramon. Ennek méltó megemlékezése volt, hogy a múlt héten a Postuse engem választott a "hét influencerének". 



Nagyon jó volt végignézni az elmúlt év eseményeit. Jelen pillanatban 35260-an követitek az Instagram oldalamat, ami hatalmas szám. Hobbi bloggerként szerintem hálás lehetek ezért. Hogy ez mit jelent számszerűen? Azt, hogy 2017-ben 11671 ember csatlakozott a kis közösséghez. Eszméletlen! Nagyon szépen köszönöm a régieknek, hogy velem tartottak ez évben is, az újaknak pedig, hogy most már ők is figyelemmel követik KtssyEdina blogját!

A bejegyzés végére már csak egy dolog maradt hátra: az év legsikeresebb posztjai, a feltöltött képek számszerűen valamint egy szó: a KÖSZÖNÖM!


Kívánok mindenkinek eredményes, sikerekben gazdag boldog új évet! Remélem találkozunk 2018 ban is!

Edina




Gyere 2018....




You May Also Like

0 megjegyzés