Mi van a táskámban 2017-Ősz

by - október 14, 2017


Sziasztok!😊

Ma egy újabb bejegyzéssel érkeztem. Ezúton megmutatom Nektek, hogy ha éppen nem sulis tankönyvekkel, füzetekkel mászkálok a városban, vállamon iskolatáskával, akkor mit hordok, és az mit tartalmaz.👜

Szerencsére elég sok táska büszke tulajdonosa lehetek, vannak kisebbek, amelyekbe épp, hogy a telefonom belefér, de olyanok is akadnak, amelyekben még a laptopomat is könnyedén magammal vihetem. Ezek viszont legfőképpen alkalmi táskák, nem napi szinten vannak velem. Ha éppen a barátnőimmel megyek találkozni vagy boltokba, esetleg kirándulni, általában ezek kombinációja, a közepes táska kategóriájába eső darabok közül van velem egy.👜

Ez a választás mostanában leginkább a Walkinbag-re esett. Hogy miért? Mert ez egy hátizsák, így viselete kényelmes. Mivel felül "tornazsák" módra húzható össze, így biztosan nem tudnak belenyúlni a tolvajok. Belül több zsebes, mindent el tudok benne helyezni. Kívül pedig a kis cipzáros részében olyan dolgokat tudok tárolni, amelyeket így nem kell órákig keresgélni. (papírzsepi,bérlet,toll stb.)

Nos, akkor nézzük hát én miket hordok magamnál.
1) Telefon- azt hiszem ezt nem kell nagyon magyarázni, fontos, hogy legyen nálunk kommunikációra alkalmas eszköz. Ha jó idő van, a táskámban tartom, viszont, hogyha egy kabát, kardigán vagy dzseki van rajtam, mindig annak ujjába csúsztatom be, a csuklómhoz. Ez lehet így elsőre furán hangzik, de szerintem hasznos, mivel onnan tuti hogy nem tudják kivenni, hiszen nem látszik és nem mellesleg fogom is.


2) Neszesszer - szerintem ez is a legtöbbünknél előfordul. Nálam megtalálható benne, az Eos szájfényem, a Huda mattra száradó és Chanel rúzsom, valamint a Kylie-s szempillaspirálom is. Valamint kézfertőtlenítő, ami szerintem elengedhetetlen, egy DKV-n való hosszas utazás, vagy a bevásárlóközpontok pénztártól való távozása után. De tényleg, jó ha van. Ezen felül útifésű, ami annyiban különbözik a normáltól, hogy kicsi, kerek alakja van, összecsukható, és belül tükör is található benne. Mindezek mellett pedig még kis tubusú dezodort is hordok magamnál.




3) A mindentudó noteszem - ha aktívan követed az Insta oldalam már láthattad, a kis pirost, ami körülbelül mindent tartalmaz. Hozzá szoktam még dobni egy tollat is, mert kitudja mikor kell gyorsan feljegyzetelni valamit.



4) Könyv - najó, az nem mindig van nálam, de ha hosszabb útra megyek, ami egész nap tart, vagy autóutas, akkor egy jó könyv mindig elfér a tatyómban.

5) Összecsukható bevásárlótáska - mert kitudja mikor találod meg az évezred kiárusítását a boltokban, ahol viszont a szatyorért kemény száz forintokat csengetnek le rólad. Ezért van nálam mindig a kis állatos mintájú bevásárlószatyor.


6) 1 palack víz - mindig kell, hogy legyen nálunk. Fontos, hogy odafigyeljünk rá, mennyit iszunk. Erről korábban már írtam egy bejegyzést. Link:miért-fontos-hogy-elegendő-mennyiségű-vizet-igyunk



7) Fülhallgató - hiszen a hosszú kocsiutakat zenével is át lehet vészelni. Nekem nem szokott összegubancolódni a fülesem, pedig egy kis régi, telefontokban tartom. De figyelek rá, hogy teszem abba bele, és így mentettem meg az évek során őt. Valamint, nemrég felfedeztem egy nagyon jó fülhallgató tartót. Mutatom:


8) Gyorstöltő - eddig összvissz ha kétszer volt rá szükségem, akkor sokat mondok, de biztos, ha kivenném, lemerülne a telóm. De azoknak, akik napi szinten órákat szörföznek a neten, 1 nap alatt lemerítve ezzel készülékeiket, hasznos tud lenni egy ilyen kis power bank kütyü.

9) Hajgumi - én ezt külön szoktam hordani, nem a neszesszerben. Általában a táskám kis zsebében lapul 1-2 hajbavaló, ahol hamar megtalálom.

10) Szemüvegtok - szemüvegesként, elengedhetetlen, hogy legyen nálam. Mivel olvasáshoz, másik szemüveget kell használnom, sosem indulok el nélküle. Valamint a tokba még belefér egy szemüvegtörlő és kendő is, aki szemüveges az tudja miért.

11) Pénztárca - szerintem ezzel sem mondom semmi újat, hiszen ez is az egyik alap dolog. Viszont, ha a pénztárcád rendelkezik a végén kis "akasztóval", azt használd ki. A legtöbb táskában belül van egy kapocs, amihez lehet pl a tárcánkat is rögzíteni.


12) Rágó, cukorka, keksz-zsebkendő - nálam ez is mindig fellelhető valamilyen formában.


13) Fényképezőgépem - bár neki van saját táskája, mégis ide sorolnám, hiszen a legtöbbször a gépem is velem van.


Termékek,amelyekről írtam: Huda rúzs, Kylie szempillaspirál, Chanel rúzs: Sminktermékek
                                              Walkingbag: walkingbag
                                              Vizek: Vízpláza
(A termékekről bővebb leírásért, információkért kattints az adott linkre!)

Előző bejegyzésem:Kedvenc motivációs idézetek

Jöjjenek a további képek:









Egy hét múlva újabb bejegyzéssel jövök, addig is szép hetet mindenkinek!
Edina👋

You May Also Like

0 megjegyzés