GYIK- azaz a gyakran ismételt kérdések

by - október 28, 2017

Sziasztok!✋

Ezt a bejegyzést már régóta tervezgettem, ugyanis egyre többen teszitek fel nekem lényegében ugyanazokat a kérdéseket. Így szerettem volna, egy bejegyzés keretében válaszolni újra, összeszedve mindenre. Kezdjük is.👀



  • 💬Hány éves vagy?
    17 vagyok.
  • 💬Mióta van meg az oldalad?
    2015 Decembere óta. Idén lesz 2 éves.
  • 💬Milyen fényképezőgéped van?
    Sony Alpha (Ilce) 3000K. Hogyan válassz fényképezőt poszthoz kattints ide
  • 💬Milyen telefonod van?
    Samsung Galaxy s7edge (Én Samsung párti vagyok, engem még soha nem hagyott cserben, mindegyik eszközzel amelyiket tőlük használok-telefon,tablet,laptop stb-meg vagyok teljes mértékben elégedve.)
  • 💬Vélemény a telefonodról?
    Lassan 2 éve használom, teljesen elégedett vagyok vele, tényleg minden szuper rajta/vele. Csak ajánlani tudom.
  • 💬Lesz kérdezz-felelek poszt?
    Igen, tervezek. Úgyhogy lehet írni a kérdéseket ezen bejegyzés alatt, vagy Instán üzenetben.
  • 💬Gyakran jársz Miskolcon?
    Nem, nem olyan sokszor.
  • 💬Te is LL-fan vagy?
    Igen, nagyon szeretem a könyveit. Hihetetlenül jól ír, megtalálta a mai korral a tökéletes párbeszédet, nem véletlen, hogy ezrek szerették meg általa az olvasást!
  • 💬Honnan van ez, az?
    Minden tárgyak amelyik lényeges igyekszem megjelölni a képen. Csak rá kell "bökni" és már elő is jön.
  • 💬Kiteszel követésre?
    Ebből a kérdésből naponta több is szokott érkezni. A válasz nem. Nem bunkóságból vagy ilyesmi, de amikor anno én kezdtem az oldalam, én is a nulláról kezdtem, engem sem tett ki senki. Türelem, és idővel minden oldal beindul. Másrészt pedig, én nem hiszek ezekben a követéses dolgokban. Igen, régebben többeket is kitettem a my storymba, de ahogy elnéztem kb semmit nem ért. Ha majd követni akar, rád talál és ha tetszik neki az oldalad, követ.
  • 💬Honnan van a háttérképed?
    Pinterest vagy we♥it! De simán neten talált kép, vagy storykból kimentettet is szoktam beállítani. A zárolt háttérképem viszont már lassan egy éve ugyanaz, azt nem változtatom.
    Zárolt

    Jelenlegi kezdőképernyőm
  • 💬Mivel csinálod a hátteret világosra?
    Alapból fehér háttérnél szoktam fotózni, ha olyanról van szó. Ilyenkor már elég egy kis fény, világítás, háttér beállításainak a módosítása, a kívánt eredmény eléréséhez.
  • 💬Mi adja az ötleteidet a képekhez?
    A képek magamtól állnak össze a fejemben, de nagyon sokat inspirálódom más bloggerektől, esetleg Pinterestről.
  • 💬Hogyan készíted a képeidet?
    Részletes leírást a folyamatról ide kattintva találsz.
  • 💬Ez a munkád?
    NEM! Csak hobbiból fotózok.
  • 💬Hogyan tudok a napomhoz linket tenni?
    Miután elkészítesz egy képet, felül van egy gémkapocs ikon. Ott tudod beilleszteni.
  • 💬Hogyan írtad oda a bioban, a blogger megnevezést?
    Ha üzleti fiókra váltasz, amit a beállításoknál tudsz megtenni, ott van ilyen funkció.
  • 💬Lesznek gyakrabban videók?
    Megpróbálok minél több ilyen tartalmat gyártani.
  • 💬Lesz hogyan kell létrehozni blogot bejegyzés?
    Igen, tervezek ebben a témában is posztot.
  • 💬Mivel szerkeszted a képeidet?
    Általában a telefonom alapszerkesztőjével, de használom még mellé az  Instasize,VSCO, PicsArt, Aviary , Snapseed szerkesztőket is. Valamint az instán adottakat.  De egyénfüggő, ki mivel tud könnyen boldogulni.
  • 💬Tervezel YouTube csatornát létrehozni/Van YouTube csatornád?
    Nem./Nincsen. Jelenleg csak az Instagram oldalam illetve a blogom van.
Köszönöm szépen Neked, hogy elolvastad ezt a bejegyzést. Remélem tetszett, és sok dolgot tudtál meg, ami érdekelt.
Edina😉

You May Also Like

0 megjegyzés