Random tények rólam #1

by - június 22, 2019

Sziasztok,


Tegnap ünnepelte a blogom a 2.(!) születésnapját. Tavaly e jeles alkalomból leírtam a blogger történetem (katt ide , ha még nem olvastad.)
Idén ennek apropóján szeretnék elindítani  még egy bejegyzéssorozatot, ami eddig még nem volt olvasható nálam. Ma hoztam magamról 11+1 random tényt.  De még mielőtt belevágnánk szeretném megköszönni, hogy annak ellenére, hogy az érettségi miatt hanyagoltam a blogot és nem volt annyi tartalom, mint amit előtte megszokhattatok tőlem, mégis itt vagytok, követtek és olvastok. Ezalatt a két év alatt több mint 61 ezer kattintás volt az oldalon, ami hatalmas szám és nagyon hálás vagyok érte. Örülök, hogy a mai 21.században is igény van az írásos tartalmakra. Köszönök minden eddigi visszajelzést is és bátorítalak ugyanakkor benneteket, hogy ha bármilyen kérdésetek van egy egy bejegyzéssel kapcsolatban, vagy akár egy gondolat, ami megfordult a fejetekben az olvasása közben, írjátok meg nekem kommentben és beszélgessünk róla!
Remélem e poszt általTi is kicsit jobban megismerhettek engem. Ha valamiben egyezünk, ne habozz, írd meg a komment szekcióban. 

Jöjjenek tehát a pontok: 


1) Ha Youtube videót nézek, közben mindig a kommenteket olvasom.

Nem szeretem csak a képernyőt nézni, annál inkább megosztani a figyelmemet. Ez főleg a leülős, beszélgetős videókkal van így.

2) Nincs kedvenc filmem. 
Nem vagyok egy filmezős típus, inkább olvasok. De ha mégis választani kell valamit, akkor az Egy kutya négy életét és az Igazi csodát szoktam mondani. 

3) Romos épületek/kastélyok
Egyszerűen imádom ezeket a helyeket. Amikor nyaralunk és a programunk nem más, mint csak kirándulni, mindig keresem az elhagyatott kastélyokat. Fotózáshoz is remek helyszínek. Valamint csodás azt látni, miként hódítja vissza az anyatermészet, amit emberi kéz alkotott. Varázslatosak.

4) Kedvenc tantárgyam : a biológia

5) Kedvenc ünnepem : a karácsony.


Dacára annak, hogy nyári gyerek vagyok imádom a telet. És a karácsonyt. Már hónapokkal előtte elkezdek készülődni, tervezgetni. Van egy mondás (még mindig nem felejtettem el idézgetni ), miszerint : nyakunkon a karácsony, pedig a szívünkben kellene lennie. Én ezt teljes mértékben vallom és próbálok ellene tenni a saját életemre vonatkozóan. Ilyenkor egy kicsit meg kell állni, elmélyülni , hinni.

Na jó, nyár közepén nem untatlak titeket téli dolgokkal, ráérünk, jön még az a december, már csak fél év!
Menjünk is tovább.

6) Nem szeretem a gyorskajákat

Egy kezemen meg tudnám számolni hányszor jártam már a MC Donaldsban , amit olyannyira nem ismerek, hogy le kellett ellenőriztetnem google barátommal, hogy helyesen írtam e le. Ugyanígy vagyok a Burger King-gel is és hasonló társaikkal. Kifejezetten utálom a hamburgert és a hot-dog-t is csak úgy vagyok hajlandó megenni, ha csak virsli van a kifliben és semmi más. Ezt betudhatjuk annak is (legyen ez egy random tény a random tényben), hogy sem a mustárt, sem a ketchupot, sem pedig a majonézt nem szeretem.

Van is ezzel egy vicces sztorim.
Tavaly nyáron az egyik közeli strandon voltunk, ahol csak gyors büfé volt. Beadtam a derekam, beálltam a kilométer hosszú sorba a hot-dogosnál. A kiszolgáló lány nagyon kedvesen kérte a következőt. Odaálltam, rámosolyogtam és a következő párbeszéd zajlott le közöttünk:

Én: Kérnék egy hot-dogot de ne legyen rajta semmi.
Lány: Ööö... rendben. Egy kis majonéz?
Én: Nem, köszönöm.
Lány: Ketchup sem?
Én: Nem, semmi .
Lány: Akkor ez most egy kifli lesz ?
Én: Nem, ha lehet a virslit még kérném bele.
Lány: Oké. Persze.
Én: Köszönöm.
Lány: Nincs mit és nevetve hátraszólt a készítőnek, hogy CSAK egy kifli lesz virslivel.
Jól megnyomva a csak-ot.
Szerintem mindannyian jót nevettünk rajta.

Egyébként a  pizza-t sem csípem, csakis akkor, ha az házi készítésű.

Az egyedüli, amit a strand-kajákból szeretek: gyros és lángos. (De a gyros is szigorúan csak öntet nélkül).

Nyugi, annyira nem vagyok válogatós, csakis ezen a kajás-téren.

7) Könyvek

Minden mennyiségben. Imádom a könyveimmel tölteni az időt. El tudom rendezgetni a polcomat, vagy csak nézegetni őket, bármit. Ha elolvasok egy regényt, akár napokig tudok gondolkozni azon, melyik legyen a következő.
Van egy komplett listám (táblázat) a meglévő köteteimről, szerző, cím, kiadó, oldalszám , kiadási év és vélemény szerint besorolva. Ezt a nyáron át is írtam excel-be , hogy ABC sorrendbe tudjam őket kezelni. Így már telefonon is megvan ez a lista, bármikor elő tudom venni, ha véletlen nem emlékeznék rá, hogy megvan e az adott könyv. 

8) Szoknyák ---> nyáron

Nem szeretem annyira a szoknyákat, pedig a véleményezőim szerint jól áll. Viszont nyáron, szinte csak szoknyában vagyok. Kifejezetten a hosszú szoknyákat szeretem olyankor, elkerülve ezzel a szeles napok kínálta lehetőségek széles tárházát.

9) Oda vagyok a helyszínelős filmekért

Nem tudom miért, de már kb tízes éveim elején is ezeket néztem. Nincs olyan rész a dr. Csontból vagy a CSI Miami helyszínelőkből, amelyeket ne láttam volna.

10) Zsuzsi a legjobb barátnőm 12 éve. 

Nagyon hálás vagyok és sok mindent köszönhetek is neki. Örülök, hogy mindent őszintén meg tudunk beszélni és pár nehezebb hónapot eltekintve, kitartunk a barátságunk mellett.

11) Szeretek kézzel írni

Ezért is van, hogy a bejegyzéseimet, legyen az hosszabb-rövidebb, mindig először kézzel írok le. Egyesek szerint ezért is romlik az írásom. Hát, oda se neki, engem nem zavar. Kivéve, ha sietek, és másnap már a saját körmölésemet sem tudom kiolvasni. Akkor zavaró, kicsit.
Egyébként gyorsíró vagyok, relatíve kevés idő alatt be tudom gépelni az írásaimat a gépbe, ha arról van szó.

11+1) Samsungos vagyok

Ez nem reklám.  Tényleg az vagyok. Eddigi telefonjaim mindegyike, egy kivételével (legelső), mind samsungok voltak. Jelenleg is egy SG Galaxy S7 edge készülék büszke tulajdonosa vagyok.
Valamint a notebookom és a tabletem is a márkától van. Márkahű vagyok!



Köszönöm, ha elolvastátok a bejegyzést, és ma is velem tartottatok.
Élveztem elkészíteni, és összeírni olyan dolgokat magamról, amelyek nekem már teljesen normálisak, nektek azonban újdonságként tűnhet.

Na, miben hasonlítunk? Várom!

Ha úgy gondoljátok, hogy a bejegyzés tetszett nektek, kérlek, jelezzétek egy kommenttel. Nagy örömmel venném, ha megosztanátok, hogy minél több emberhez eljusson. Köszönöm! ♥


Hamarosan jövök, 

Edina

Előző bejegyzésem:Nyári-bakancslista-2019

You May Also Like

0 megjegyzés