Viszlát 2018 - évértékelő

by - január 01, 2019

Sziasztok!

December harmincegyedike az a napja az évnek, amikor nem csinálok úgymond olyat, ami "megszokott"! Ezt a napot  mindig arra szánom, hogy egy picit befelé fordulva összegezzek. Megnézem az év eleji -tervek- listámat, amely tele van olyan célokkal, amelyeket erre az évre terveztem. Sikerült? Valamint rendezgetek a gépemen, képeket selejtezek, mappázok az elmúlt időszakból. Végül pedig végigveszem magamban az elmúlt év eseményeit. Ma reggel, amikor felléptem instára, mindenki sztorijában a megszokott képeket láttam, mindenki emlékezett, régi képeket vett elő az instagram archívumából. Tele voltak a feedek jobbnál jobb best nine képekkel. Ezt én is megosztottam veletek.


Ha nézzük a számokat feltűnhet valami. Fele annyit posztoltam, sajnos. De átértékeltem az insta dolgokat. Nekem ez egy hobbi, amit igyekszem mindig magasabb és magasabb szintre emelni. Örülök, hogy mindezt magánemberként elértem. Ez a 9 kép azt sugallja nekem, folytassam, amit szeretek. Posztoljak könyvekről, természetről és mindenről, amit megszeretnék mutatni a világból az én szememen keresztül. Én pozitívként értékelem az Insta évem, még akkor is, ha számokban kevesebb. Megtaláltam a témámat és ennek nagyon örülök!!

Hálás vagyok továbbá az üzeneteitekért, minden kedves szóért, biztatásért és követésért! Bár, most kicsit vissza estünk az évben, nem ez számít! Sokkal inkább az, hogy jó kis közösséget teremtettünk! Ezt próbálom majd meghálálni 2019-ben! 

Nézzük hát, milyen is volt 2018 posztokban a @ktssyedina és a #dontforgettosmileandread 

JANUÁR

Képek tekintetében vegyes volt a január, de nagyon örülök, mert már ekkor voltak olyan képek, amelyeket közel 2! ezren lájkoltatok. Többek között két olyan kép is ekkor került posztolásra, ami végül bekerült az év top 9 képébe! Több együttműködést is láthattatok, azok a hírhedt "szponzorált tartalmak". Néha látom, hogy nálam sokkal nagyobb bázissal rendelkező bloggerek, hírességek milyen kritikákat szoktak kapni egy egy hirdetésért. Örülök, hogy eddig ilyen okból kifolyólag negatív vagy degradáló visszajelzéseket nem kaptam. Kevesen beszélnek róla, de miért is kell ezt takargatni? Szerintem az a lényeg, hogy hiteles maradj! Remélem nekem sikerült. Sikeres hónap volt!




A januárban felkerült blogbejegyzések: 
IDE kattintva megtekinthetőek. 


FEBRUÁR

A posztok továbbra is maradtak a fehér kerettel. Voltak könyves, télies, bujos stb képeim. A legnagyobb meglepetést talán ez az órás kép adta, ami majdnem 1300 lájkot ért el. 

Blogbejegyzések:






MÁRCIUS

Márciusban virágba borult az Instám! Mindenütt tulipán, nárcisz, hóvirág tündökölt! Kellőképpen köszöntöttük a tavaszt!



Blogbejegyzések:




ÁPRILIS

Áprilisban felrobbant az instám! Teljesen színes lett. Több olyan képem is volt, ami 1000+ lájkot kapott, vagy közel volt hozzá! Rengeteg kommentet írtatok, szerettétek a képeket. A kedvenc képem talán ez a lépős volt, amelyet szintén egy fotózás alkalmával kaptam lencsevégre kedves barátnőmmel, a  HappySock-s együttműködés keretében. Valamint ez a két flatlay kép, amelyből az egyik az iTrendnek készült. 




Blogbejegyzések:






MÁJUS

Volt itt minden. Eső, sok-sok könyv, kávé és az ezüstérmes kép is ekkor készült! Kedvenc? Ez a kettő, egyértelmű!


Blogbejegyzések:





JÚNIUS

Júniusban is rengeteg minden történt. Osztálykirándulás, iTrend nyári tokok fotózása, megnyílt Debrecenben is a Starbucks! A három kedvenc képem:


Blogbejegyzések: 








JÚLIUS

Viszonylag kevés kép került fel az év hetedik hónapjában. Köszönhető ez a nyaralásunknak(élménybeszámolós poszt is volt róla),meg úgy amblokk a nyárnak. De voltak könyves képek, szökőkutak, és fagyik minden mennyiségben. Plusz nem szabad elmenni a szülinapom mellett sem. Közzétettem egy "18 dolog, amit 18 év alatt megtanultam" c bejegyzést, lentebb linkelve van. Rengetegen felköszöntöttek, ki hosszabban, ki rövidebben, de nagyon jól esett, köszönöm!

Blogbejegyzések:

AUGUSZTUS:

Az utolsó nyári hónapban sem posztoltam sokat, de ekkor került ki az év legsikeresebb képe is. A napraforgó táblában készült képemet több, mint 2100-an lájkoltátok és hatalmas tömeget ért el. Beszélgettünk könyvekről is, valamint nyaralós, kirándulós képek is helyet kaptak. 

Blogbejegyzések: 





SZEPTEMBER: 

Az őszt egy nem túl sikeres képpel kezdtem. Még kevesebb képet töltöttem fel, hiszen elkezdődött az utolsó gimis évem is. De egy kávészünetre mindig van idő, ezt sugallja a feedem.

Blogbejegyzések: 






OKTÓBER:

A 10. hónapban már elkezdtem ősziesebb képeket posztolni, ezek vitték a prímet.

Blogbejegyzések:






NOVEMBER:

Talán a november volt a legnémább korszakom. 6 kép került publikálásra, de mind-mind őszi témában. A kedvencem egyértelműen ez a víztükörrel játszós lett. Emlékszem aznap, mikor mentem hazafelé a suliból,  megláttam a tócsát és egyből beugrott, hogy na ezt most itt le kell fotózni! Az esős napokban is van szép, ez az üzenet. 

Blogbejegyzések:






DECEMBER:

Hamar elérkeztünk a decemberhez. Az utóbbi napokban minden nap volt kép, még fotózást is sikerült megejtenem. Karácsony, minden mennyiségben, ez jellemzi a feedet. A kedvenc képem az első havazáskor megejtett fotózásom egyike. A fotózást egyébként végigsztoriztam nektek, akkor részletesen el is meséltem, hogy direkt hamarabb szálltam 3 megállóval, gyorsan kattintgattam, csupán telefonnal, majd pedig a következő villamossal mentem is tovább utamra. 
És akkor elérkeztünk a mához. Jelenleg 32,7 ezer követővel itt állok (egyébként ülök) és várom az éjfélt. Amikor is egy teljesen új korszak kezdődik.


Blogbejegyzések:





Kívánok mindenkinek sikerekben, élményekben gazdag boldog új évet! Új év, újabb 365 nap lehetőség! Szia 2019, már vártalak! 

Nektek milyen volt az év? Van esetleg olyan élmény/emlék, amely az oldalamhoz köthető? Mindenre kíváncsi vagyok, írjátok meg!

Hamarosan találkozunk egy következő bejegyzésben,

Edina.

Előző bejegyzésem: Bujo korszak lezárása


You May Also Like

0 megjegyzés