Hello December, vagyis inkább viszlát BuJo!

by - december 31, 2018

Sziasztok!

Olyan gyorsan teltek a napok, hogy máris Szilveszter van! El sem hiszem! Annyi mindent terveztem blog ügyileg erre az időszakra. Sajnos nem teljesen jött össze, de annál aktívabb voltam instán.   Mindenesetre az év legszebb időszakait hagytuk magunk mögött. Egy picit most én is belehúzok a bejegyzések közzétételébe,  hiszen elég sok olyan poszt vár még publikálásra, amit nem szabad veszni hagyni. Itt van rögtön az ehavi bujom,  amit hanyag módon, csak most tudok nektek megmutatni. Remélem hiányoltátok!

Ezzel a bejegyzéssel azonban lezárul egy korszak is. Egy gyönyörű bullet journal évet tudhatok magam mögött. Pontosabban 13 hónapot, mert tavaly novemberben kezdtem a rajzolást.
Idén azonban egy szuper határidőnaplót kaptam karácsonyra az unokatestvéremtől, ami tökéletes megfelel nekem, passzol hozzám. Így időhiányban szenvedőként 2019-ben nem folytatom a bujo készítést.

Nos, ez így teljesen nem igaz, mert anno, nyáron, megrajzoltam tavaszig (előre gondolkodás- hihi- ), de jobb lesz, ha minden egy füzetben van.
Ha igénylitek, akkor megmutatom majd azokat is, de egyesével, külön bejegyzésben nem, mert ezt így érzem befejezettnek.

Mindenesetre én nagyon szeretem a bujot! Praktikus, mert te magad alakítod, rajzolod, csinosítgatod olyanná, amilyen neked megfelel. Még a barátnőm szülinapjára is egy ilyen teljes füzetet, kvázi egy általam megrajzolt határidőnaplót adtam. De tapasztalat, hogy rengeteg időbe telik. Úgyhogy én ezzel a bejegyzéssel zárnám a #hellohónapos, bullet journalos bejegyzéssorozatot.

No de nézzük, milyen is volt a decemberi!


A hónap köszöntőmmel meg vagyok elégedve, megint megütöttem a nagycsoportos szintet.




Annál büszkébb vagyok a havi tervező oldalra, sikerült szimmetrikusan megtervezni a rubrikákat. Hát nem nagyszerű? Apró örömök az életben.







Váltakoznak az oldal minőségek. A múlt heti tervezőm hát szépen szólva elég snassz. Furcsa lehet alul az a pár vonal, én sem értem, hogy gondoltam. De a célnak megfelelt, jó sokat írtam bele, mert zsúfolt hét volt.





A következő hetet egy oldalra sűrítettem és zöld dizájnt  kapott. Csak reménykedni tudok benne, hogy beleférnek majd a tennivalóim 3 sorba. Helyet kapott egy téli bakancslista is, melyről majd blog bejegyzést is tervezek, mert szeretitek ezt a típusú posztot, úgy vettem észre legalábbis.



Az időjárásnak megelőlegeztem a következő oldalt. Lefordítva nagyon szeretném , ha idén nem a verőfényes napsütésben , plusz fokokban díszíteném a fenyőfát.... Legyen egy kicsit WHITE XMAS, kérlek... (Update: se nap, se hó, helyette eső dukált idén!)



Az éve utolsó hete természetesen 110%-ban karácsonyi mintás.




Végezetül az utolsó oldalon van a jegyzeteknek, ajándékötleteknek és 31-nek egy kis hely.





A ti bujotoknak mi a témája?

 És hogy mi várható tőlem a jövő év első felében?

Karácsonyi posztok minden mennyiségben (pipa), tarkítva egy kis könyvajánlóval.
Valamint érdemes lesz figyelni az insta oldalamat, mert nyereményjátékkal is készülök a kedves követőimnek! ♥

Ha bármilyen téli poszt ötletetek van , szívesen várom!

Legyen szép hetetek!

Edina.


Előző bejegyzésem:könyvajánló-14



You May Also Like

0 megjegyzés