Q&A azaz a Kérdezz-Felelek poszt #2

by - október 27, 2018

Sziasztok!


A mai nap sort kerítünk újabb kérdések megválaszolására. Sokan gondolhatjátok, hogy azért írok több kérdezz-felelek posztra, mert nincs kreatívabb bejegyzés ötletem, de ez nincs így. Sőt! Ezer meg egy gondolat van a fejemben ezen a téren, de jeleztétek, hogy nagyon szeretitek ezt a sorozatot, így hát lássuk a folytatást.
Ha nem olvastad az első részt: ide kattintva megteheted.

- Szereted a focit?

Ezen a kérdésem megvallom őszintén, felnevettem. Ez azt jelenti, hogy a foci vb idején sokat sztoriztam arról, hogy nézem. Bocsi. A kérdésre válaszolva igen, szeretem a focit, nézni és ha nagyon kell játszani is ( kisebb fiú unokatestvéreimmel) .

- Hány éves vagy?

Júliusban töltöttem be a 18-at, de ezt láthattátok is Instán.

- Jelenleg mi a kedvenc könyved?

Nagyon elcsépelt lenne, ha azt mondanám, mindig az aktuális? Pedig így van!
Persze, vannak amik nagyon mély benyomást tettek rám és a mai napig emlékszem minden mozzanatra. Ezek például: Leiner Laura- Ég veled, Colleen Hoover- Szívcsapás sorozat, Jennifer Niven- Veled minden hely ragyogó c kötetek.

- Mi tetszett meg a fotózásban?

A fotózás önmagunk kifejezésének egy példája. Az, hogy nincs két ugyanolyan fénykép, hisz mindenki mást lát. Ugyanakkor az, hogy minden képen "ketten vagyunk". Én, a fotós és a néző. Én átadok valamit és az már a Te/Ti dolgotok, hogyan értelmezitek, befogadjátok-e. A képek ott vannak, csak meg kell őket látni és örökíteni.

Kedvenc idézetem :
„A fotó arra hivatott, hogy felrázza a képzelőerőt, nem elég, ha csupán emlékeztetőül szolgál.” (Lucien Hervé) 

- Hogy tudsz ilyen jó blogokat (bejegyzéseket) írni?

Nos, először is köszönöm szépen! Igyekszek őszintének, egyedinek és hitelesnek maradni. Célom a fejlődés, kihozni a maximumot magamból a blog terén. 

- Miért mindent a blogra teszel ki , instára nem?

Próbálom ötvözni a kettőt. A blogra azokat a követőimet várom, akik szeretik a hosszabb írásokat, vegyítve a képeimmel. Instára inkább vizuális élményt próbálok feltölteni. De ha szeretnétek, 1-1 hosszabb írást feltölthetek a posztok alá is. Amit egyébként szoktam is, de tényleg ritkábban. Ezután igyekszem majd ott is megosztani a gondolataimat hosszabban.  

- Mióta van Instagram -od?

Ez az oldalam először privát oldal volt, csak aztán alakult át a mostani arculatára. Úgyhogy már 4 éve biztosan.

- Milyen fényképezőgépet ajánlasz? 

Olvasd el az erről szóló bejegyzésem: itt . Ha további kérdésed van, írj nekem! 

- Szeretnél még híresebb lenni?

Nem érzem, hogy híres lennék. Igen, relatíve sok követőm van. Inkább azt szeretném, hogy az a csoport, aki követ engem, azok kapjanak valamit, hasznos legyen számukra, ha az oldalaimat nézik. Tovább szeretnék adni valamit, ami épít benneteket. Ezt remélem. 

- Mi a kedvenc színed?

Egyértelműen a kék minden árnyalata. Ha csak körülnézek magam mellett, ezt látom: kék számológép, kék hegyező, kék olló, kék asztallap, kék asztali kuka, kék lap van előttem, ja és kék felsőt viselek. 

De szeretem még: a rózsaszínt és a barnát is nagyon.

- Lehet veled valamikor találkozni?

Nem tervezem. És szerintem nem is vagyok még azon a szinten, hogy mondjuk egy találkozóba gondolkozhatnék. 

- Mielőtt nem volt ez az oldalad is gondolkoztál e abban, hogy lesz?

Egyáltalán nem. Teljesen privát célból csatlakoztam az Instagram közösségéhez. Aztán egyszer csak megtetszettek a már akkor saját táborral rendelkező bloggerek képei.Úgy gondoltam, kipróbálom magamat én is ezen a téren.  Bővebben a kezdetekről itt olvashattok.

- Jelenleg mit olvasol?

Ezt nehéz lenne megmondani. Nem mintha nem tudnám, de mire ez a bejegyzés kikerül valószínűleg már fényévekkel elhagytam, azt, amit most olvasok. Viszont, folyamatosan töltöm fel ide a blogra a könyvajánlóimat, azok az aktuálisakat tartalmazzák. Valamint rendszerint teszem fel ezt a kérdést én is nektek, ott mindig leírom. 


- Olvastál Leiner Laurától?

Természetesen. Kedvenc hazai íróm. Minden könyvét olvastam és nagyon imádom. Én még az a generáció voltam, aki sokat várt arra, hogy 1-1 SZJG folytatás megjelenjen. Általánosban állandó beszédtéma volt, nem volt olyan, aki nem olvasta volna valamelyik könyvét. Sőt még rajzoltam is LL ihlette rajzokat. Nos, igen. Ha megtalálom, megosztom veletek. 

- Mióta van BUJO-d?

2017 októberében döntöttem úgy, hogy belevágok, Így a következő hónaptól , novembertől rajzolom. Mára már rutinná nőtte ki magát. 
Ha inspirációra van szükséged, nézd meg a bullet journalhöz kapcsolódó bejegyzéseket Minden hónapot azzal kezdek itt, blogon, hogy megmutatom milyen lett a határidőnaplóm.

A kapcsolódó bejegyzéseket itt összegyűjtve megtekintheted: BuJo :) . 


Köszönöm, ha ma is velem tartottatok. Ha van olyan kérdés, amire szeretnétek, hogy válaszoljak, mert eddig még nem tettem, ne habozzatok, írjátok meg nekem a komment szekcióban.

Hamarosan jövök,

Edina




Előző bejegyzésem:Hello Október- bujo


(Képek forrása: Pinterest)

You May Also Like

0 megjegyzés