Hello Október

by - október 14, 2018

Sziasztok!

Ugye nektek is borzalmasan gyorsan telnek a napok? Nekem is! Ma ismét egy új hónapban köszöntelek titeket. Azaz itt van a határidőnaplóm októberi száma.

Bár igaz, hogy az előző bujo-s bejegyzésemben írtam, hogy fejlődtem ami a naplót illeti, azért ez inkább erre a részre és a következőkre lesz igaz.
Az év tizedik szakasza azért is különleges nekem, mert a legtöbb rokonom, barátok ebben a hónapban születtek. Úgyhogy nem semmi ajándék özön fogja őket ellepni. 

Éppen ezért különlegesre vettem a bujomat. Már rögtön a hónap köszöntő oldal is eltér a megszokottól. Nem kerek és nem is csak egyszerűen van odavésve a hónap neve.

Na de a lényeg, a következő oldalon van.. Tetszett az előző hónapban a rókás minta, így ezt itt is követtem. Igaz, hogy a bal szélen levő kis barátunk hasonlít a Mozilla kezdőképére, nem annak készült. A havi tervezőt ezúttal egy oldalra szorítottam.



A következő lap a céloké.

Majd ezt követően jön október első hete. Narancssárgába öltözve.


Ezután a második hét zöldben. Valamint az, amit nem tudom, miért csak most rajzoltam először. Egy blog bejegyzés tervező már nagyon elkélt.

Ezután már rózsaszínesebbre vettem a figurát. 

Október utolsó napjainál pedig a barna minden árnyalata megjelenik. Belecsempésztem egy kis Hallooween-t is, amit én magam nem tartok szükségesnek.

És ennyi. 

Köszönöm, hogy velem tartottatok, remélem tetszett nektek ez a bejegyzés és hamarosan jövök a következővel.

Legyen csodaszép hónapotok! ♥

Edina.

Előző bejegyzésem:könyvajánló-13.

Eddigi bujom: itt

You May Also Like

0 megjegyzés