Insta vs Valóság #1

by - május 19, 2018

Sziasztok!


Valamelyik nap amíg pörgettem a képeket az Instagramon, azon gondolkodtam, hogy mennyire tökéletesnek látszik mindenki élete. Hiszen csak azt mutatjuk meg, amit akarunk. Az élet szép és filterrel lefedve mézes mázas létet sugall.
(Gondolataimat hamarosan bővebben is kifejtem egy külön bejegyzésben.)

Ezért az a bejegyzés jutott az eszembe, hogy megmutatnám nektek, milyen előkészületekkel készültek az adott képeim. A visszajelzésekből ítélve érdekel titeket a téma, így vágjunk is bele.
Nézzük, milyen sztorik fűződnek hozzájuk, melyiket milyen kreálmány, ötlet fűszerezte!

Elsőnek 5 képet hoztam, de annál izgalmasabb történeteket.

1.,
Az első képnek egy elég friss darabot választottam. A barátnőm névnapom alkalmából meghívott kávézni, amit sikerült is összehoznunk a tavaszi szünetet megelőző napon. A családom és barátaim már tudják, ha valami insta kompatibilis helyen vagyunk egy eléggé instás kompozíció eléréséhez, a rendelt cikkekhez nem nyúlunk, amíg Edina le nem fotózza azt a megfelelő helyzetben. Ez van, hogy több idő, van , hogy pár perc alatt megvan. Na erről (is) beszéltem az előző bejegyzésemben.
Ez alkalommal sok időt vett igénybe. Néha amúgy megnézném magam(magunkat) kívülről, ahogy a pincérnő kihozza az italt, mi pedig rögtön elkezdjük fotózgatni. Különbözőképpen, hiszen mennyi platform van, ahová felrakhatjuk őket. Szóval ne gondold, hogy egyből elkészült ez a kép, kellett ám idő hozzá rendesen!


2.,
Az a tipikus "vasárnapi chill". Hol hibádzik a kép? Sosem vagyok az ágyon mamuszban, na de mezítláb nem lenne olyan instás a kép ugye.. Kávé? Általában nem viszek poharat az ágyba, mindig félek, hogy kiborul. A kép a földön készült, egy sima lepedőn.


3.,
Relax a fürdőben. Ahogy ránézek erre a képre vagy a "testvéreire" automatikusan mosolyogni kezdek. Eszembe jut, mennyire nehéz volt azt a márványlapot fél kézzel tartani és közben imádkoztam, hogy el ne ejtsem, mert ahhoz elég értékes fotó alany.


4.,
Könyvek. A képen található négy könyv a Twilight sorozatból van és azért áll olyan szép rendben, mert a hozzá rendelt tartóban vannak. A képnek volt egy előzetese, ahol négy másik viszonylag vastagabb kötetet tettem egymás mellé, ami hellyel közel meg is állt, de amikor a telefonomat ráhelyeztem, az ő 146 grammja is elég volt ahhoz, hogy ez a gyönyörű kártyavár olyat essen az emelvényről, hogy azt még nézni is rossz volt a fényképezőgép mögül.... Don't worry! A könyveknek az aggodalmon kívül, nem esett bántódása.


5.,
Remek karácsonyi hangulatban pompázó videóm. Ami azért is lett mozgókép, mert az eredeti fényképen a pohár üres volt. Jól olvastad nem volt benne semmi. Miért? Az ok egyszerű. Nem mertem az új szőnyegemen kísérletezni bármiféle üdítővel. Így hát üres bögrével készítettem el a képet, gondoltam, majd utólag kijavítom. Azért valljuk be, jó lett a végeredmény, nem?



Köszönöm szépen, hogy elolvastad ezt a bejegyzést, remélem tetszett és megmosolyogtatott egy picit. Hamarosan jövök, újabb képeket hozok, premier utáni vetítésre..

Edina

Előző bejegyzésem: könyvajánló-7

Témába vág: Fotózással kapcsolatos bejegyzések



You May Also Like

0 megjegyzés