Az első KMK-s szeretetcsomagom

by - április 15, 2018

Sziasztok!☺

Április elején említettem Nektek az egyik sztorimban, hogy én is megrendeltem az idei Vörös Pöttyös szeretetcsomagot! Mivel megszavaztátok, bemutatnám, mit is rejtett a hozzám érkezett "kis" doboz.📁

Először pár szót kívánnék ejteni erről a szeretetcsomag dologról. Húsvét előtt a KMK Facebook oldala elérte a 70k (Wow!) , aminek köszönhetően lett elérhető az év legpazarabb könyves akciója. Ha fel voltál már iratkozva az oldalra, akkor csak igényelned kellett egy kuponkódot az e-mail címed segítségével, ezután pedig következhetett is a rendelés.📚

Én két szuper könyvet választottam a könyvtáramba, majd a kosárnál, beillesztettem a kapott kódot. Így máris úton volt a három olvasmány. Igen, három, ugyanis a szeretetcsomagban legjobb dolog, hogy küldenek egy random Vörös Pöttyös könyvet a megrendeltek mellé.📖

📌Izgatottan vártam az emailt, hogy csomagom megérkezett a Fórumba, az Inmedio újságüzletbe. Másnap már érte is mentem , hazajöttem és nagy boldogsággal bontogattam a kartondobozom.


Először egy kedves levél tárult elém:



Ezt követték a rendelt könyvek:



Köztük az ajándékkönyv is. Kicsit féltem, hiszen hatalmas VP gyűjteményből kifolyólag, nehéz olyan könyvet adni Nekem, ami még nem található a polcokon. De szerencsére, egy újabb fantasztikus, számomra még ismeretlen könyvet tudtam a kezembe tartani.


A doboz alján volt még 6 db könyvjelző, wáá de csodás


Egy pici a kiadó saját logójával ellátott csoki is, ami nagyon finom volt.



Végezetül pedig 3db Fortuna kártya, amivel újabb könyvet lehet vásárolni akciósan. Ezúttal azonban egy meghatározott számút, méghozzá nekem a 23.
( Ha valakit esetleg érdekel az a könyv, áttudom adni a kártyán lévő kódot így kedvezményesen megvásárolhatja április 30-ig! Az alábbi linken tudod megnézni, melyik az a könyv:
https://konyvmolykepzo.hu/fortuna )


Összességében nagyon-nagyon elégedett vagyok, köszönöm Könyvmolyképző!


Továbbá el akartam Nektek még azt is mesélni, hogy miután végeztem a csomag felvételével és a Libriből is kiváltottam a megrendelt könyvet, elmentünk két debreceni antikváriumba is, ahol újabb remek könyvre tettem szert, szám szerint négyre. Úgyhogy készüljetek, maratoni könyvajánló részekkel érkezem nemsokára!



Hamarosan jövök!


Edina📌

Előző bejegyzésem: hogyan-induljon-jól-reggeled

Eddigi könyvajánlóimat: Itt olvashatod

(A bejegyzés NEM tartalmaz termékszponzorációt!)



You May Also Like

0 megjegyzés