Phiinomságok-Phi termékek

by - július 19, 2017

Sziasztok!😄


Ma egy újabb beauty bejegyzéssel készültem. Június közepe óta tesztelgetek két terméket a Phi cosmetics-től. Ezeket szeretném most bemutatni Nektek, valamint ajánlani is.

A két termék egy kis csomagban érkezett. Miután kibontottam a gondosan becsomagolt dobozt, elém tárult két nagyon szép, egyedi tubusba zárt krém. Először a kisebbet bontottam ki, az volt a Be unique testfény. (Rövid bemutató videóért katt ide). Az első benyomásom abszolút pozitív volt, azonnal ki is próbáltam. Illata , állaga és színe is kiváló.  Igazából nem nagyon tudom semmihez hasonlítani az illatát, de mintha szivárványé lenne. Valószínűleg ez csak a rózsaszín külső, és a csillogás eredményezi. Hatása pompás. Pont annyira csillog, amennyire kell, nem túl kirívó. Tartós, még két nappal a használata után is láthatóan csillogtam. Nagyon szépen fénylik. Fel lehet kenni vállra, kulccsontra, de akár lábra is. Kényezteti a bőrt, nem ragad utána, nem hagy zsíros érzetet, miközben ragyogóvá teszi azt. 

Egy tégelyben 70ml található, de nem kell aggódni, hiszen maga a testfény is takarékos. Elég belőle egy kicsi is, hogy napokig csillogjunk utána. Így pedig tovább tart. 
Két nappal a használata után is csillogtam
 


A javára lehet még továbbá azt is írni , hogy bírja a vizet, nem lehet vele lemosni. 

Szeretnél egy kicsit egyedibb lenni? Feldobnád a parti vagy fesztiváli szettedet? Akkor ez pont Neked való! De vigyázat! Garantáltan csillogni fogsz! 
Összetevőkért és további információkért katt ide


A második Phi amely az előzővel érkezett együtt, nem más, mint egy testradír. Kávé fan vagy és szereted ha bőröd friss és ápolt? Akkor ezt a terméket imádni fogod! Ugyanis ez egy kávés radír, melyben gazdagon találhatóak kávéőrlemények. 

Július közepén járunk, ezerrel tombol a nyár. 🌞 Mindenki szép és ápolt bőrrel szeretne megjelenni a strandokon.👙 Azonban a bőrünkön lévő elhalt hámsejteknek szüksége van egy kis frissítőre. A Phi pedig megalkotta a Pazar Café testradírját narancsbőr ellen. A benne lévő kávé szemcsék radíroznak és ápolnak is egyben. Nagyszerűen hangzik nem? ☕ 😋🙈

Tartalmaz különböző illóolajokat, melyek táplálják bőrünket. Állaga szintén nagyon jó, jól lehet felvinni a kívánt bőrterületre. A zuhanyzás közbeni használatot javasolják a készítők, ami tényleg nagyon jó, élvezet vele zuhanyozni. Máshol nem is nagyon lehetne használni, hiszen minden tele lenne a kávé darabokkal. 

Én heti egyszer használom. 150ml-es kiszerelésben árulják, de kevés is elég belőle a jó hatás elérésére. Hasznos és eredményes. Gyengéden hámlaszt, sima, ápolt érzetet és ragyogó bőrt kölcsönöz. Illatáról szerintem nem kell külön írni, mintha egy pohár reggeli kávé mellett lennénk.  A radírozás után nem kell külön testápoló, mert ez maga is puhít. 

A Phi termékek természetes alapanyagokból készülnek, nem tartalmaznak kőolajszármazékot, és állatokon nem tesztelték! Szívvel, lélekkel készülnek a termékek melyekért katt ide.

Összességében, úgy érzem, hogy újabb két fantasztikus termékről tudtam Nektek beszámolni. Mindegyiket jó szívvel tudom ajánlani. 



A képen látható idézet pedig tökéletesen igaz 😉








Legyen szép napotok! Hamarosan újabb témával jelentkezem! 😊
Edina


(A termékeket tesztelésre kaptam a Phi Cosmetics-től, de ettől elvonatkoztatva írtam meg a bejegyzést, a tapasztalataim alapján!) 

You May Also Like

0 megjegyzés