Ezt olvastam Januárban - első rész

by - február 08, 2020

Sziasztok!

Bár néha egy-egy ilyen szürke napok sorozata után úgy tűnhet, mintha január 169-t írnánk, az év első hónapja még mindig csak harmincegy napos. Most , hogy elköszönünk tőle szeretnék a blogra egy új sorozatot elindítani : mégpedig a könyves összegző posztokat.

Szám szerint januárban olvasott könyvmennyiség a tavalyi évem összesének harmadát már ki is tenné. Tudom, kicsit durva!
Tizenegy könyvet olvastam 2640 oldalban. Illetve egybe belekezdtem még az utolsó napon, de már átcsúszik februárra is, így azt majd egy hónap múlva elemzem.

Arra gondoltam, mivel ez egy személyes blog, a véleményemet az olvasónaplómba írtak által mutatnám meg !
Én a Van már időd olvasni? naplóba jegyzem fel a gondolataimat az olvasmányok után, amelyeket most ti is elolvashattok.




Január hónap témája a nincs időm olvasni kihívásban a valami francia volt. 
A közös könyv pedig Antoine de Saint-Exupéry : A kis herceg.



Sienna Cole - Lefelé a folyón




Szvetlana Alekszijevics - Csernobili ima



Sándor Anikó - El Camino




Antoine Laurain - A piros notesz



Köszönöm, hogy velem tartottatok ebben a bejegyzésben. A januári összegző ezzel még nem ért véget, ugyanis további öt könyvélményt fogok még hozni, hasonló formában.


Az olvasónaplóért köszönet Szabados Áginak! ♥ Használjátok Ti is!


Hamarosan jövök, 

Edina. 


Előző bejegyzésem: Ilyen-volt-2019-könyvekben-búék

You May Also Like

0 megjegyzés