Rubin pöttyös szeretetcsomag

by - november 24, 2018

Sziasztok!

Elsősorban  mindenről Instagramon értesülhettek, de szeretem a hosszabb mondanivalóimat itt (is) megosztani. Így van ez a soron következő bejegyzéssel is. Még tavasszal töltöttem fel az első Könyvmolyképzős szeretetcsomagom tartalmát. Idén októberben újra lehetőség volt a rendelésre. Ezúttal viszont RUBIN pöttyös könyv volt az ajándék.

Mint az előzőnél, itt is az emailben igényelt kuponkódot kellett beszúrni az online rendelésnél. Mivel két könyv vásárlásával ingyenes a szállítás, természetes, hogy kettőt rendeltem. 😄 Huppsz..

Nagyon vártam az értesítést, hogy megjött a rendelésem! Bevallom picit azért izgultam is, mert nem könnyű olyan könyvet küldeni nekem, ami még nincs meg! De! Spoiler! Sikerült!

Nos, tehát november elején miután a kézhez kapott csomaggal hazaértem azonnal neki is láttam a bontogatásnak.

Az első, ami a szemem előtt volt, egy levél a KMK-tól. Csak a szokásos, hogy mit tartalmaz a doboz.


Utána jöttek a rendelt könyvek. Elsőként Colleen Hoover finding Cinderella, ami a Hopeless (reménytelen) sorozat harmadik kötete. Az elsőt már olvastam és tejóég! CoHo még mindig a best! ♥ Na de ezt majd a könyvajánlómból.


A második rendelt kötet Jenny Han A fiúknak, akiket valaha szerettem. Az írónő előző sorozatát "A nyár, amikor megszépültemet"  még idén nyár végén olvastam. Arról van is már ajánlóm, de nem lett volna szezonális akkor feltölteni, hiszen beköszöntött az ősz. De jövő nyáron azzal fogom kezdeni! Nekem tetszett a stílusa, nagyon jól kikapcsolt. Ezért is mertem megrendelni ezt a sorozatát is. No meg azért is, mert ajánlották nekem. Egyébként most nagyon felkapták ezt a könyvet, ha jól tudom film is készül(t) belőle, illetve megérkezett a harmadik része is. Remélem szeretni fogom!



És akkor.... Jöjjön a meglepetés kötet.

Az Ikrek hava. OMG! Már a borító is fantasztikus. Első látásra tökéletes könyvet kaptam!

Amit pedig az előző könyvnél nem vettem észre: minden ajándékkönyvben ünnepi bélyegző van pecsételve. Beleírom a nevem, és egy szép emlék lesz. Mennyire menő már ! 😍


Végül pedig volt még pár könyvjelző is a csomagban. Olyan könyvekhez kaptam meg a könyvjelzőket, amelyek  már a polcomon vannak, ennek külön örültem. Volt még egy színezhető darab is, rajta "könyves álompasik" nevével. Nem sok ugrott be elsőre, de Will és Kayden azonnal. Ki emlékszik rájuk?


Összességében megint nagyon elégedett vagyok! Örülök, hogy nem haboztam, és megrendeltem!

Köszönöm szépen, hogy velem tartottatok ebben a bejegyzésben is!

Írjátok meg kommentben, ha Ti már olvastátok valamelyik könyvet, milyenek?
Illetve, hogy tetszett a csomag? Ti rendeltetek? Ki mit kapott?

Hamarosan jövök, most már egy ajánlóval!

Edina.


Előző bejegyzésem: hello-november



You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Az Ikrek hava más mint a többi könyv, különleges. De ezzel nem azt akarom mondani hogy rossz, csak nem a szokásos a stílusa :D Viszont ettől függetlenül a történet nagyon szép, nem lett kedvenc, de nem bántam meg hogy elolcsstam :) A másik kettőt is olvastam már, azok viszont kedvencek lettek! Főleg a Finding Cinderella... Az is nagyon egyedi stílusú! Mint CoHo összes könyve, imádtam <3 A Jenny Han könyv meg nagyon aranyos :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok rá! :) Most fejeztem be a Hopeless sorozatot és hát omg! Én is ! ♥

      Törlés