Insta vs Valóság #3

by - március 06, 2022

Sziasztok!

Úgy vettem észre, szeretitek a kulisszatitkokat a képeimmel kapcsolatban és én is szeretek visszaemlékezni, hogyan készült egy-egy poszt, így elkészítettem , pontosabban leírtam  5  képem érdekes háttértörténetét, tartsatok velem! Kicsit visszaugrunk időben, ugyanis nem mai képeket fogunk kicsit szemügyre venni!



Folytassuk az Instagram vs Valóság sorozatunkat a harmadik résszel!! Tarts velem! 

1) A gombhoz a kabátot

Nagyon figyelek arra, hogy , ha lehet, egységes színvilág uralja a képeket. Nos, olykor megesik, hogy ehhez fel kell kutatni a város összes virágboltját egy lila tulipán csokorért. De még az is meglehet, hogy autóba kell ülni és el kell menni akár egy másik város nagyáruházába is. Egy képért mindent! Na, jó nem mindent...






2) A Flatlay

Amikor elkezdtem kísérletezni a flatlay fotózással. Nos, visszanézve a régebbi képeimet, hát van, amit szívesen archiválnék, azonban nem teszem, hisz 7 év alatt mennyi mindenben változik az ember stílusa, szépérzéke, kreativitása. Főleg a fotózás terére értem ezt most. Erre a képre azonban igazán büszke vagyok. Az eredeti kompozíció csak egy sima flatlay lett volna, de annyira snassz hatása volt, hogy gondolkoztam, miként lehetne feldobni kicsit. Ekkor jött az ötlet! Lefotóztam tablettel a flatlayt, majd azt átküldtem a telefonomra, és akkor jöhetett a fényképezőgépes változat! 3 eszközzel, egy képért!

Kedvem lett ismét ilyen képeket is készíteni.




3) Illúzió

Rengeteg ilyen elsőre megtévesztő képet látok manapság az instán. Ez volt az első próbálkozásom, de megnyugtatok mindenkit, nincs különleges képességem a gravitáció ellen, sőt, még ragasztót sem tettem az ujjaimra. Megtartottam a könyveket a kezemben normál módban, majd egy neves szerkesztőprogrammal, azaz sima telefonnal megfordítottam és voálláá! Már kész is!

Csak rá kell néznem erre a képre és megannyi ehhez hasonló ötletet ugrik be a fejembe.. Lehet fotóznom kellene a hétvégén?! 



A szerkesztést nézzétek el , kérlek, mondom, hogy sokat változtam....

4) Pillanatkép

Mióta "komolyabban" fotózom, tudom, hogy egy beállítást nem jó túltolni. Hiába pózolsz betanulva, nem lesz megfelelő a kép. Mondjuk Réka barátnőm nem tolta túl a pózolást, korántsem, de akkor sem volt meg A kép! Aztán jött a szél, hajigazítás, közben pedig kattintások. Végül pedig csak sikerült ez a kép!






5) Rózsás

Talán emlékeztek még erre a képre. Anno megkérdeztem, hogy vajon mi lehet a trükk a képen. Sokan ki is találtátok, hogy a rózsával van a gubanc, méghozzá , hogy kiemelkedik a könyvből. Talált, süllyedt, természetesen azt nem úgy vettem.
A kompozíció beállítása után éreztem egy kis hiányt a borítón lévő rózsa hangsúlyozásában. Mivel előtte egy szál rózsáról letört a kis feje, így rátettem és máris jobb lett. Nem?
Igazi 3D hatás..






Köszönöm, hogy elolvastátok! Nektek melyik típusú képeim tetszenek jobban? (Értem ezt a típusra.)

Ha úgy gondoljátok, hogy a bejegyzés tetszett nektek, kérlek, jelezzétek egy kommenttel. Köszönöm! ♥


Hamarosan jövök, 
 


Előző bejegyzésem: Holtak-vallatója- ajánló




A bejegyzés bármely részletének felhasználásához a szerző írásbeli engedélye szükséges. 
Minden jog fenntartva
Copyrigth,© Kutasi Edina 2017-2022

You May Also Like

0 megjegyzés